Teddy The Guardian vratio se s najvećeg sajma potrošačke elektronike na svijetu CES-a u Las Vegasu s prednarudžbama vrijednim 4,6 milijuna kuna za svojih desetak tisuća komada pametnih medvjedića koji mjere vitalne znakove života.
Osnivačice Ana Burica i Josipa Majić objavile su da su naručitelji mahom privatni kupci iz SAD-a i Europske unije. "Počele smo s prednarudžbama i trenutačno imamo više od 600 tisuća eura vrijedne prednarudžbe, većinom od kupaca iz SAD-a i EU", ističu. Usporedno je na CES-u Teddy The Guardian vodio donatorsku kampanju, gdje je podijelio sto medvjedića. Očekuje se da će ovog proljeća, kad pametni medvjedić razvijen u Hrvatskoj krene u prodaju, njegova maloprodajna cijena biti 499 dolara. Ovo je druga godina da Teddy The Guardian izlaže na CES-u. Lani su tamo došle zahvaljujući pobjedi na startup natjecanju u Moldaviji Venture Out Challengeu, koji su organizirale Svjetska banka u okviru programa InfoDev i CRDF Global.
Tada su predstavile medvjedića namijenjenog djeci od tri do šest godina koja se liječe u bolnicama. Sada su pak proširile tržište usvojivši koncept interneta uređaja (Internet of Things). Novi medvjedić podatke šalje na mobitel u roku četiri sekunde. Mjeri broj otkucaja srca, temperaturu i razinu kisika u krvi, a sad je pogodan za korištenje i za novorođenčad, odnosno djecu do tri godine. Teddy The Guardian lani je ušao u londonski startup inkubator Seedcamp. Nakon ovogodišnjeg CES-a Seescamp je objavio da je Teddy dobio investiciju vrijednu 2,5 milijuna kuna od ulagača iz Londona. Među ulagačima su osnivači Shazama, Secret Escapea i fonda Atlas Ventures.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu