Dijana Jendrašinkin nova je glasnogovornica tvrtke Pevec, na tu je poziciju imenovana 2. siječnja. U odnosima s javnošću radi već desetak godina, a početak je vezan uz 2005. godinu kada je u farmaceutskoj kompaniji Belupo postavljena za pomoćnicu direktora za odnose s javnošću. Iz Belupa prelazi u Podravku gdje je preuzela obveze izvršne direktorice korporativnih komunikacija i direktorice odnosa s javnošću. Glavne zadaće u koprivničkom prehrambenom divu bile su interno i eksterno komuniciranje s naglaskom na koordinaciju rada s medijima, uređivanje novina Podravka te kvalitetnije mrežno komuniciranje Podravkinih brendova (portal Coolinarika).
Iz Podravke odlazi 2013. i zapošljava se u agenciji za odnose s javnošću Premisa, a nedugo potom prelazii u IM&C. Na oba radna mjesta u protekle dvije godine bavila se klijentima s liste konzultantskih kuća i velikih kompanija.
Prije nego se našla u vodama korporativnog PR-a Jendrašinkin je radila kao novinarka, i to četiri godine na Hrvatskoj radioteleviziji te pet godina u Večernjem listu. Bila je i urednica Informativnog programa na županijskom Radiju Koprivnica od 2001. do 2005. Diplomirala je novinarstvo na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, a znanja i vještine kontinuirano je usavršavala na brojnim radionicama i seminarima. Diplomirala je i na Londonskoj školi za odnose s javnošću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu