Beograd Zorana Mihajlović, ministrica prometa Srbije, kaže da će se ove godine potrošiti 150 milijuna eura ruskog kredita kojim će se potpuno obnoviti najveći dio pruge Beograd-Bar.
Ta je pruga bez konkurencije najsporija europska prometnica, piše B92. Po normalnom redu vožnje između Bara i Beograda putovanje traje čak 11 sati, ali nakon prošlogodišnjih poplava koje su oštetile prugu kod Valjeva vlakovi duže od sedam mjeseci moraju kružiti preko Lapova i Kraljeva, pa putovanje sada traje između 15 i 18 sati. Naravno, to je u znatnoj mjeri utjecalo na smanjenje broja putnika.
Popravak dvije u poplavama oštećene dionice bit će završen početkom veljače, u ožujku bi, prema najavi Zorane Mihajlović, počela potpuna obnova pruge. Početak gradnje pruge u bivšoj zajedničkoj državi počeo je donošenjem zakona 1966. godine, ali je već 1971. zakon ukinut, a daljnju izgradnju su preuzimele odvojeno republike Srbija i Crna Gora. Građevinski radovi okončani su 27. studenoga 1975. godine spajanjem pruge desetak kilometara južno od Kolašina. Na teritoriji Srbije nalazi se 301 kilometar pruge, a na teritoriji Crne Gore 175 kilometara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu