Google oglasi jesu najprofitabilniji način marketinga u online prostoru, ali ne garantiraju neometan priljev novca svakom oglašivaču kao što garantira samom Googleu.
Naime, 56 posto oglasa nitko nikada ne vidi, zaključak je istraživanja koje je proveo sam Google, a čije rezultate prenosi hrvatski portal ICT business. Objavom tih podataka Google želi dati do znanja svima da, ukoliko ne ulože dovoljno novca i vremena, zbog konkurencije na tržištu neće biti vidljivi. Reklame moraju biti prilagođene svim platformama, a prvenstveno mobilnima. Naime, zbog lošije pikselacije i pozicije na kojoj stoje oglasi, većina ne vidi što je u dnu njihovih zaslona. A tamo su najčešće oglasi dok surfamo putem pametnih telefona ili tableta. Stoga treba platiti nešto više novca da bi se oglasi pojavio na vrhu stranica i aplikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pogledajte što nudi Ružičasta. Vrhunski on-line marketing zj AdWords[/url] i SEO.
Uključite se u raspravu