Nakon što je prijašnji vlasnik Motorole povukao tu tvrtku s golemog kineskog tržišta, novi vlasnik – kineski Lenovo – vraća tog američkog proizvođača mobitela u borbu s tamošnjim liderima, Xiaomiem i Huaweiem.
50svjetskih
tržišta trenutno se nalazi u prodajnom portfelju Motorole
Rick Osterloh, predsjednik i glavni izvršni direktor Motorole u razgovoru za Financial Times je izjavio kako kompanija razmatra nove mogućnosti na kineskom tržištu, nakon što je u listopadu tu tvrtku preuzeo Lenovo. "Ako želite biti među vodećim proizvođačima mobitela, morate biti prisutni u Kini. To je pitanje matematike", kaže Osterloh dodavši kako novi dolazak u Kinu vidi kao golemu sinergiju nakon preuzimanja od Lenova. Bivši vlasnik Motorole, američki internetski div Google, odlučio je povući Motorolu iz Kine prije dvije godine, a Osterloh danas nema lijepih riječi za taj potez prijašnjeg "gazde".
"Prestanak poslovanja u Kini bio je nevjerojatno bolan za nas", navodi Osterloh. Iako su je mnogi već odavna otpisali, Motorola dokazuje kako još uvijek nije "dinosaur" među nekadašnjom prvom ligom proizvođača mobitela. Dok je donedavno prodavala samo u 10 država, Motorola je danas prisutna u 50 država i namjerava povećati taj broj. Novi početak u Kini kompanija će temeljiti na modelima mobitela koje kupci mogu prilagoditi osobnim preferencijama, poput boje. Osim toga, veliki pad korejskog Samsunga Osterloh vidi kao priliku da ugrabi dio kolača. Štoviše, čelnik Motorole čak smatra da je Samsung na najboljem putu da završi kao Nokia ili kanadski Blackberry.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu