Korejski elektronički div Samsung budućnost svojih proizvoda vidi u internetskom povezivanju, najavila je ta kompanija na sajmu potrošačke elektronike CES koji se održava u Las Vegasu.
Pod egidom "Internet of Things" 90 posto Samsungovih proizvoda, od televizora do perilica za rublje, do 2017. godine biti će uvezano internetskom vezom i moći će komunicirati između sebe. U sljedećih pet godina, odnosno do 2020. godine, svi Samsungovi proizvodi biti će internetski povezivi. Prema najavama glavnog izvršnog direktora Boo Keun Yoona, u razvoj ove tehnologije kompanija namjerava uložiti 100 milijuna dolara.
Inače, kovanica Internet of Things postoji već nekoliko godina, a označava okružje u kojem su svi uređaji uvezani internetskom vezom kako bi se, između ostaloga, ostvario efikasniji nadzor potrošnje. Tako će, naprimjer, hladnjaci s tom tehnologijom u bliskoj budućnosti moći registrirati da određene namirnice, poput mlijeka, nedostaje te automatski poslati narudžbu u internetsku trgovinu. Najveći problem za sada je interoperabilnost između proizvoda drugih tvrtki.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu