Više od 40 tisuća građana dvaput mora platiti iste račune?

Autor: Agencija VLM , 02. siječanj 2015. u 09:58
Foto: Hrvoje Jelavić / Pixsell

Iz Holdinga, koji je račune poslao uime Grada, nisu objasnili zašto su poslali krive 
račune, a iz Udruge za zaštitu potrošača savjetuju pisanje žalbe.

Zagrepčanin Ivan Klasić jedan je od 40-ak tisuća građana koji su prije 10-ak dana dobili račune za komunalnu naknadu za razliku u kvadraturi legaliziranih kuća, no umjesto da im Holding zaračuna samo razliku u kvadratima, ponovno su im zaračunali i naknadu za već plaćene kvadrate. Tako je Klasić, koji nakon legalizacije ima 177 kvadrata kuće, dobio račun i za 112 kvadrata za koje je naknadu već platio tijekom godine, a ne samo za novolegaliziranih 65 kvadrata.

1827 umjesto 670 kuna

– Umjesto 670 kuna dobio sam uplatnicu na 1827 kuna iako sam 1157 kuna već uplatio. Strašno je da se događaju ovakve stvari. Smatram da je riječ o načinu "ako prođe, prođe" – kazao je Klasić. Dodao je da je kao informatičar sve stavio na papir i vidio o čemu je riječ, no da brojni građani možda neće shvatiti 'prijevaru' pa će uplatiti dvaput isti iznos. Uvidjevši pogrešku, pokušao je doći do informacija zašto nije dobio račun samo za razliku, no odgovor iz Holdingove podružnice Gradsko stambeno-komunalno gospodarstvo nije dobio. Prepričao je da iz GSKG-a prebacuju odgovornost na Gradski ured za prostorno uređenje od kojeg su 'dobili naputak' da šalju takve uputnice. Ondje nikoga za objašnjenje nije uspio dobiti na telefon.

– Interesantno je i to da sam dva tjedna ranije dobio uplatnicu s punim novim iznosom za komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda koju nisam smio dobiti a da prije toga nisam dobio odgovarajuća rješenja. Navedena rješenja stigla su dva tjedna kasnije s uplatnicama za razliku s pogrešnim iznosima. Kako se radi o upravnom postupku, to je postupanje nezakonito – smatra Klasić.

Platiti samo razliku

Iz Holdinga, unatoč našim molbama da objasne građanima zašto su im poslali na naplatu i plaćene kvadrate te daju savjet što da čine, nikakav odgovor nismo dobili. Savjet građanima uputio je pak Igor Vujović, tajnik Udruge potrošač.
– Građani koji su primili takve uplatnice ne mogu platiti dvaput komunalnu naknadu. Predlažem svima koji su dobili takve račune da pošalju preporučenu pisanu obavijest u GSKG uz kopiju plaćenih računa za komunalnu naknadu, a ako za 15 dana ne dobiju odgovor, da ih prijave Tržišnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva – savjetovao je Vujović. 
Da bilo gdje na uplatnicama ili obrazloženju piše da platimo samo razliku, poručuju građani, još bi sve i moglo proći, no ovako u GSKG-u nemaju izgovor za ovo što su učinili.

Građane je zaprepastilo i to što su im iz iste tvrtke za 10 mjeseci poslali četiri računa, a ne jedan iako ih sve treba platiti do 15. siječnja. Sličnu nelogičnost napravila je ranije Čistoća, odakle su također poslali račune za legalizirane kvadrate, no umjesto na jednu uplatnicu, oni su ih stavili na čak deset.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Građani se mogu samo hebati. Vise netreba niti rjesenje niti potvrda o vlasništvu samo procjena uhljeba i plati .sve i odmah.
nedaj boze da ti naplate odvoz smeća po stvarnom odvozu nego kako oni ocjene po m2 i duhu svetome.
Smeće uhljebovsko puna su im usta europe a rad komunistički.

New Report

Close