Robbie Williams novi je direktor marketinga VW-a

Autor: Tomislav Oharek , 30. prosinac 2014. u 10:50
Robbie Williams postaje menadžer

Nakon što je njemački proizvođač sportske opreme Puma vrbovao pjevačicu Rihannu i imenovao je kreativnom direktoricom, sličan smjer je odabrao i najveći europski proizvođač automobila.

Njemačke kompanije nanjušile su kako bi zahvaljujući cobrandingu mogle povećati svoje profite.

Tako, nakon što je nedavno proizvođač sportske opreme Puma imenovao američku pop pjevačicu Rihannu za svoju kreativnu direktoricu, za akviziciju iz glazbenih voda se odlučio i Volkswagen. Naime, iz najvećeg europskog proizvođača automobila su poručili kako su na dužnost direktora marketinga imenovali britanskog glazbenika Robbieja Williamsa.Kako javlja Tanjug, u okviru svjetske premijere Volkswagen je predstavio reklamnu kampanju modela "Club & Lounge".

 

Williams

Biti direktor marketinga Volkswagena za mene je nešto novo. To je pravi posao i izlazak iz svijeta glazbe

Za promociju nove serije automobila izabran je slogan "Wie gut klingt das denn?" (Koliko dobro vam to zvuči?). Riječ je o devet modela Volkswagena, među kojima su Golf, Buba i Tiguan. Preliminarna prodaja tih serija počela je u Njemačkoj 18. prosinca. Što se pak tiče imenovanja Robbieja Williamsa, on je već prije nagovijestio da bi mogao promjeniti zanimanje. "Biti direktor marketinga Volkswagena, za mene je nešto potpuno novo. To je pravi posao i izlazak iz okvira svijeta glazbe", prokomentirao je Williams svoje imenovanje.

Podsjećamo, Rihanna i Puma su potpisali višegodišnji ugovor kojim će barbadoška pjevačica, glazbena producentica, spisateljica tekstova i glumica postati ambasadorica brenda, poput sprintera Usaina Bolta i nogometaša Maria Balotellija, ali i izravno utjecati na ženske sportske kolekcije. Bit će uključena i u razne socijalne medijske sadržaje, te maloprodajne događaje. "Rihanna je prirodan izbor za nas. Njezin globalni profil, karizma, individualnost i ambicija sve je čini savršenim ambasadorom za naš brend", kazao je izvršni direktor Pume Bjorn Gulden, inače bivši nogometaš. Puma ovim potezom želi ugrabiti dio 'kolača' tržišnim liderima Nikeu i Adidasu, ali i iskoristiti rastuću prodaju ženske sportske mode. 

Komentirajte prvi

New Report

Close