Tetra Pak i Svjetski fond za prirodu pokrenuli su u Hrvatskoj FSC kampanju kojom žele podići svijest o važnosti korištenja sirovina iz obnovljivih izvora.
"Cilj je educirati stanovništvo o odgovornom ponašanju prema šumama uz slogan 'Da šume ne postanu priče iz davnina'", objavili su iz kompanije. Tetra Pak u strategiji do 2020. ima zacrtanu proizvodnju ambalaže isključivo s FSC certifikatom te,. Kampanja je počela oslikavanjem zagrebačkog tramvaja u šumu. "Kad se šumama pravilno upravlja, opskrba obnovljivim resursima je neograničena", poručuje Nils Bjerkman, izvršni potpredsjednik za Komercijalno poslovanje Tetra Paka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu