Prezentacija i promocija u turizmu korištenjem mobilnih aplikacija i geolokacijskih platformi

Autor: Sponzorirani članak , 29. prosinac 2014. u 09:00

Sve veći broj korisnika mobilnih uređaja te pad (i uskoro nestajanje) cijene roaminga omogućuju turistima neograničeno korištenje interneta.

Sve veći broj korisnika mobilnih uređaja te pad (i uskoro nestajanje) cijene roaminga omogućuju turistima, prilikom posjete lokalnim turističkim odredištima, neograničeno korištenje Interneta u pokretu, na mobilnim uređajima (pametnim telefonima i tablet računalima). Turisti se prilikom razgledavanja služe mobilnim uređajem umjesto planom grada, koriste različite mobilne aplikacije ili servise koji im pomažu ne samo u orijentaciji ili informiranju o lokacijama, već potiču i pomažu u odlučivanju što će posjetiti.

Mobilne platforme omogućuju podršku na lokaciji putem mobilnih aplikacija, koje već i u nas uglavnom zadovoljavaju potrebu za osnovnim informiranjem o ponudi, vremenskim prilikama, lokalnim znamenitostima itd. No, privlačenje turista 'pričom', koja će zainteresirati turiste za obilazak lokalnih znamenitosti, koja će dati šarm avanture, misterije ili romantike lokacijama koje posjećuju – još je zanemaren element u nas.

Mirakul Edukacijski centar 30. siječnja održat će seminar na temu 'Prezentacija i promocija u turizmu korištenjem mobilnih aplikacija i geolokacijskih platformi'. Seminarom će se polaznici upoznati s različitim modelima prezentacije i promocije kroz mobilne aplikacije i platforme dostupne na mobilnim uređajima.

Kakve veze ima ubojstvo u Bostonu prije stotinu godina s filmskim festivalom i turizmom? U kakvoj je vezi virtualna realnost i znamenitosti Rima? Mogu li se spojiti Bostonska čajanka i prezentacija restorana? Kakve veze imaju knjiga-biografija Al Caponea i turizam u Chicagu? Znate li što se događalo na lokaciji na kojoj upravo stojite u Londonu, New Yorku ili Amsterdamu – prije stotinu godina? Pokazat ćemo vam primjere kako to rade drugi – ali i dobro zarađuju na tome!

Predavač Davor Maričić kroz seminar će pokazati primjenu novih prezentacijskih kanala u prezentaciji i oglašavanju lokacijskih usluga na mobilnim platformama. Cilj seminara je osposobiti polaznike za osmišljavanje strategije mobilnog marketinga, ali i pristupa prezentacijske mobilne aplikacije te praktičnog korištenja geolokacijskih servisa za prezentaciju i promociju lokacijski-baziranih usluga (hoteli, restorani, klubovi, kafići, dućani…), kao dodatak klasičnom i/ili isključivo elektroničkom marketingu.

Edukacija je namijenjena djelatnicima u privatnom i javnom sektoru, višem i srednjem managementu različitih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije itd.), kao i predstavnicima gradskih uprava i javnih poduzeća. Seminar će rezultirati poboljšanjem praktičnih marketinških znanja polaznika, razumijevanjem koncepta, ali i strateškog pristupa ovoj vrsti promocije te mogućnošću neposredne primjene u poslovanju.

Seminar će se održati u Zagrebu, FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/prezentacija-i-promocija-u-turizmu-koristenjem-mobilnih-aplikacija-i-geolokacijskih-platformi-zagreb.

New Report

Close