Franck strateški ulazi u suzakup prostora Gradske kavane u suradnji s AutoZubakom. Model zajedničkog zakupa ima za cilj obogaćivanje ugostiteljske i turističke ponude Zagreba, a Franck će upravljati projektom, priopćeno je.
Naime, kao zagrebačka kompanija s dugom tradicijom, ideja Francka temelji se upravo na kvalitetnom sadržajnom povezivanju s ovim kultnim zagrebačkim okupljalištem. Riječ je o jednom od strateških projekata kompanije za sljedeću godinu u koji je planirano uložiti određena sredstva kako bi se dodatno povisila razina usluge i sadržaja te iskoristio puni potencijal koji ova lokacija nudi, kažu iz Francka.
Cilj je dodatno osvježiti interijer te prostoru dati notu koja će utjeloviti tradiciju zagrebačke kavane, ali u kombinaciji s atraktivnim, urbanim programskim sadržajem. Ujedno, prostor će na suptilan način, kroz probrane elemente i ponudu, komunicirati i Franckovo nasljeđe te srž kompanije koju je, prije više od 120 godina, u Zagrebu osnovao Johann Franck.
Ova nova koncepcija rada ponudit će dodatne sadržaje koji će ovaj prostor učiniti atraktivnim mjestom okupljanja tijekom cijeloga dana – od ispijanja jutarnje kave ili pak popodnevnog čaja pa sve do večernjih sati uz zanimljiv glazbeni program.
Radi adaptacije i prilagodbe novom načinu rada, Gradska kavana privremeno se zatvara u subotu, 20. prosinca. Javnost će na vrijeme biti upoznata s datumom otvorenja te novom ponudom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu