Goran Gavranović novi glavni urednik 24 sata, Miro Mauhar i Andrea Borošić članovi Uprave

Autor: Poslovni dnevnik , 18. prosinac 2014. u 15:09
Direktorica Poslovnog dnevnika Andrea Borošić. Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL

Najveća medijska kuća u Hrvatskoj najavila je organizacijske promjene kojima želi osigurati daljnji rast i razvoj svojeg poslovanja na hrvatskom tržištu.

Najveća medijska kuća u Hrvatskoj najavila je organizacijske promjene kojima želi osigurati daljnji rast i razvoj svojeg poslovanja na hrvatskom tržištu. 

Početkom iduće godine Miro Mauhar preuzima funkciju člana Uprave u tvrtkama 24sata d.o.o. i Styria – medijski servisi d.o.o. Na ovim funkcijama njegove glavne odgovornosti bit će financijsko upravljanje te uz postojeće članove Uprave odgovornost za cjelokupno poslovanje ove dvije tvrtke. Mauhar je prethodno je obnašao funkciju Prokuriste u slovenskom Žurnalu. Sanda Lončar izlazi iz Uprave 24sata, Večernjeg lista te Styria Hrvatska – medijski servisi te prelazi na funkciju direktorice tvrtke Styria Digital Services GmbH u Austriji. Dosadašnji Glavni urednik 24sata, Renato Ivanuš, preuzima poziciju Direktora tiskanih medija 24sata, a novi Glavni urednik 24sata postaje Goran Gavranović, dosadašnji zamjenik glavnog urednika. Osim toga, 24sata dobiva i novu odgovornu osobu za cjelokupno digitalno poslovanje, a tu funkciju preuzima Zoran Turković na poziciji Direktora digitalnih medija 24sata. Poslovni dnevnik mijenja svog izdavača pa će tako cjelokupno poslovanje Poslovnog dnevnika početkom 2015. biti izdvojeno iz 24sata te pripojeno u Večernji list. Sukladno tome, Andrea Borošić, direktorica Poslovnog dnevnika preuzima i funkciju člana Uprave Večernjeg lista. Dosadašnji Direktor sadržaja Večernjeg lista, Dražen Klarić, preuzima funkciju Izdavačkog  direktora Večernjeg lista, te će biti odgovoran za cjelokupan portfolio brenda Večernji list.

Ove promjene za cilj imaju osiguravanje vodeće tržišne pozicije Styria Grupe u Hrvatskoj te jačanje njezine konkurentske prednosti.

"Styria je vodeći izdavač digitalnih i tiskanih medija u regiji, a također i jedina medijska kuća koja je uspješno proširila poslovanje izvan klasičnog medijskog biznisa. Takav uspjeh proteklih godina možemo zahvaliti visokim profesionalnim i etičkim standardima naših zaposlenika, velikim ulaganjima u strateške razvojne projekte, kao i kontinuiranoj posvećenosti inovacijama u kojima smo uvijek predvodnik industrije. U teškom ekonomskom okruženju, veseli nas i činjenica da smo jedina medijska kuća koja kontinuirano pokazuje odlične rezultate poslovanja te izuzetnu financijsku stabilnost, a posebno smo ponosni na snažne tržišne pozicije svih naših ključnih proizvoda i brendova. Sve to ne bi bilo moguće bez izvrsnih pojedinaca iz naše kuće koji ovime spremno preuzimaju nove odgovornosti i zadaće. Ponosni smo na njih i uvjereni u njihov budući uspjeh", izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku. 

Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. 

Styria Media Group je jedna od vodećih medijskih kompanija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji sa više od 3.000 djelatnika. Osnovana je 1869. godine. Sa svojim uspješnim digitalnim portfolijem, koji uključuje brandove poput 24sata.hr, vecernji.hr, njuskalo.hr, willhaben.at, mojedelo.com, Styria generira preko 1,5 milijardi page impressions. Dnevna izdanja Styrije poput 24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik, Kleine Zeitung, Die Presse dnevno čita preko 2 milijuna ljudi.

Komentirajte prvi

New Report

Close