Nakon greške u sustavu cijena zbog kojeg su se artikli sa Amazona mogli prošloga petka kupiti po cijeni od 10 lipa, iz Amazona su poručili trgovcima da neće platiti naknadu za nastalu štetu.
Kako piše The Guardian, Amazon poručuje oštećenim trgovcima da se obrate "trećoj strani" koja je odgovoran za softversku pogrešku, a u ovom slučaju radi se o kompaniji RepricerExpress.
No, na veliku žalost trgovaca, niti ova kompanija nije imala sluha na njihove žalbe pa im je tako ponudila samo ispriku kako im je "iskreno žao".
Da podsjetimo, u petak navečer mnogi su se proizvodi na Amazonu mogli kupiti za jedan britanski penny (nešto manje od 10 lipa).
Iako je ovo neplanirano "sniženje" donijelo sreću mnogim kupcima, neki prodavači izgubili su i do 100 tisuća funti i zbog Amazonove greške mogli bi bankrotirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu