Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak o 10-postotnom skoku prodaje u studenom, zaključivši tako četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastim povećanjem prodaje, nakon skromnijeg početka.
U studenom je prodaja iskazana u lokalnim valutama poskočila 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, čime je kompanija zaključila četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastom stopom rasta, nakon listopadskog skoka prodaje za 14-posto i skromnijih rujanskih osam posto.
Dobar rezultat ostvaren je unatoč neuobičajeno visokim temperaturama za jesen, zbog kojih su kupci odgađali kupovinu unosnije zimske odjeće.
Tako su u cijelom razdoblju od 1. rujna do 30. studenog prihodi iskazani u lokalnim valutama poskočili 11 posto, na 49,6 milijardi švedskih kruna (5,64 milijarde dolara), izvijestili su iz H&M-a.
Švedski je lanac na kraju studenog brojio ukupno 3.511 trgovina u 55 zemalja širom svijeta, uključujući Hrvatsku. Na kraju prošlogodišnjeg studenog obuhvaćao je ukupno 3.132 trgovine.
Izvješće o godišnjim poslovnim rezultatima najavljeno je za 28. siječnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu