Ulaganje u znanje i poslovne vještine zaposlenika čini temelj konkurentnosti i učinkovitosti tvrtaka i institucija. Poslodavci su sve više orijentirani na ulaganja u poslovnu edukaciju i kvalitetno upravljanje talentima, svjesni velike važnosti edukacije za produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika. S druge strane, zaposlenici žele dodatne edukacije kako bi proširili svoja znanja, angažirali se oko većih i unosnijih projekata, bili uspješniji te u konačnici ostvarili izvrsne poslovne rezultate.
Mirakul Edukacijski centar i u 2015. nastavlja s organizacijom poslovne edukacije koju kontinuirano razvija, unapređuje i proširuje novim temama. Zahvaljujući sustavnom radu i značajnim ulaganjima u kvalitetu, Mirakul je zauzeo značajno mjesto na hrvatskom tržištu poslovne edukacije, surađuje s gotovo svim vodećim tvrtkama i institucijama u Hrvatskoj, te pokriva sva ključna područja poslovanja. Osim jednodnevnih i dvodnevnih seminara, već niz godina organizira višemjesečne specijalističke programe vezane uz Internet marketing, HR management, Prodaju, Community management te pripremu i provedbu projekata za EU fondove, koji polaznicima pružaju sveobuhvatna znanja iz područja njihovog interesa.
Za 2015. godinu Mirakul je edukacijske programe nadopunio novim temama i predavačima koji će, u skladu sa zahtjevima tržišta, osigurati aktualna znanja polaznicima koji žele ojačati i poboljšati svoje kompetencije kroz dodatno ulaganje u obrazovanje. Uz standardnu ponudu seminara, u ovoj će se godini održati i potpuno nove specijalističke edukacije kao što su Proaktivna prodajna strategija u B2B prodaji, Vještine prezentacije u prodaji, Restrukturiranje – prilagodba organizacije novonastalim tržišnim uvjetima, Balanced Scorecard (BSC) – efikasan managerski alat za provedbu strateških namjera i strategija, Izrada komunikacijske strategije i kreiranje marketing plana, Upravljanje projektima, Upravljanje troškovima i ulaganjima te brojni drugi.
Mirakul Akademija
Ukoliko žele kompletno i strukturirano obrazovanje iz određenog stručnog područja, polaznici mogu u sklopu Mirakul Akademije odabrati neki od višemjesečnih specijalističkih modularnih programa. Akademije pokrivaju sva važna područja poslovanja i specijalizirane su za managere i zaposlenike ključnih odjela unutar tvrtaka, bilo da je riječ o prodaji, oglašavanju, odjelu ljudskih potencijala ili timu koji radi na pripremi i provedbi EU fondova. Osim što polaznici po završetku programa dobivaju odmah primjenjiva, aktualna i najnovija znanja iz područja koja ih zanimaju, upisom Mirakul Akademije ostvarit će i značajan popust u odnosu na ukupnu cijenu svih modula unutar nekog od programa. Upisi novih generacija na višemjesečne programe započeli su i traju do sredine veljače, a popis programa i sve informacije možete potražiti na web stranici www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija.
Profil polaznika
Polaznici seminara Mirakul Edukacijskog centra u pravilu dolaze iz najvećih tvrtaka i institucija u Hrvatskoj, često s managerskih pozicija, vrlo su stručni i imaju visoka očekivanja od predavača i Mirakula kao organizatora. Očekuju konkretna i primjenjiva znanja koja će moći već sutradan primijeniti na svojem radnom mjestu, te donijeti korist i novu vrijednost svojoj tvrtki.
InHouse programi
U sklopu edukacijskih i konzultantskih usluga, Mirakul također organizira InHouse seminare i radionice, posebno prilagođene potrebama i očekivanjima klijenata. Sve InHouse programe održava isključivo s predavačima s kojima surađuje, koji su se dokazali u predavanjima i imaju izvrsne ocjene za održane otvorene seminare. Cilj svake InHouse edukacije je pružiti stručno usavršavanje i trening zaposlenika na primjerima i vježbama vezanim direktno uz njihovo poslovanje.
Seminari i radionice održavaju se u Zagrebu, a sve dodatne informacije o programima, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na službenoj web stranici www.mirakul.hr/edukacijski-centar.