Predstavljanje knjige Ivana Milolože, vlasnika Munje, "Razvoj strateškog marketinga u industriji baterija" iznjedrilo se u društveni događaj na kojem se u prepunoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu tražilo mjesto više.
Knjigu je predstavio rektor Sveučilišta u Zagrebu Damir Boras koji je pozvao gospodarstvo na tješnju suradnju sa znanošću. "Budućnost je u akumulatoru", poručio je Boras napomenuvši da Njemačka do 2020. na svojim ulicama očekuje milijun električnih automobila. "Nema u svijetu uspješne države koja nema vlastitu proizvodnju. Hrvatska ima potencijal opet postati relevantna industrijska zemlja", istaknuo je Miloloža podsjetivši da u svim tvornicama automobila i dalje rade strojevi koje je proizvela Prvomajska. Novac od prodaje knjige idu u zakladu udruge Prsten za studente slabije ekonomske moći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu