Diageo nagradio dobar posao u Hrvatskoj

Autor: Marta Duić , 08. prosinac 2014. u 22:01
Constandinos Efthymiou, direktor PPD distribucije za Hrvatsku i Sloveniju

Zbog odličnih rezultata na našem tržištu, PPD distribucija dobila je nagradu za najboljeg Diageo distributera u regiji.

PPD distribucija je počela poslovati u Hrvatskoj početkom studenog 2008., a  u šest godina rada ušli su u društvo vodećih distributera premium pića u Hrvatskoj.

Ova, inače obiteljska tvrtka, je i regionalni "igrač" s poslovanjem na Cipru, Grčkoj, Rumunjskoj i Sloveniji gdje, kao i kod nas, predstavlja velike globalne brendove poput Johnnie Walkera, Smirnoffa, Baileysa, Captain Morgana i Aperola.Iako rezultate objavljuju samo na razini grupe, tvrde da su brojke vezane uz poslovanje PPD Hrvatska u šest godina u stalnom porastu u pogledu količine prodaje alkoholnih pića koja zastupaju i tržišnog udjela. Upravo to su razlozi zbog kojih su 2013. dobili nagradu za najboljeg -Diageo distributera u regiji. Poslovni sektor distribucije lani je dosegao prihod od 212 milijuna eura na regionalnoj razini u odnosu na 199 milijuna eura u 2012. godini. Dobit je u tom razdoblju povećana gotovo 40 posto. 

 

40posto

rasla je lani dobit PPD Grupe

Ugostili sve partnere
"Utrostručili smo Diageov posao u zadnjih šest godina na tržištu koje nije raslo zbog krize. Ova nagrada je povezana s našim timom od 40 ljudi strastvenih u svom poslu, a Diageo je to očito prepoznao i nagradio naš trud", kaže Constandinos Efthymiou, direktor PPD distribucije za Hrvatsku i Sloveniju.Jedna od beneficija te nagrade je i domaćinstvo konferencije Diageo partnera, organizirane u rujnu u Splitu. Više od 150 partnera, uključujući i 94-godišnjeg osnivača PPD grupe, tako je na hrvatskoj obali raspravljalo o rezultatima i strategijama kompanije.  

Još jedna nagrada pristigla je u obliku unapređenja Constandinosa Efthymioua u regionalnog direktora. S početkom 2015. on će bit će zadužen za cijelu regiju, uključujući i Rumunjsku. Novo tržište od 22 milijuna ljudi čeka na njegove poslovne poteze. Kada je riječ o trendovima na tržištu na kojem posluju. primjećuju, kaže on, promjenu načina na koji ljudi konzumirajualkoholna pića. "U posljednje vrijeme se prebacuju s tradicionalnih pića i traže inovativna i zabavna pića. Dokaza je porast prodaje Aperola Spritza, a sve je popularnija kombinacija ruma Captain Morgan i cole. Kupci sve više idu za međunarodnim i etabliranim brandovima", kaže Efthymiou. 

Što se pije
Trendovi u svijetu su slični jer je riječ o međunarodnim brendovima koji održavaju svoj status neovisno o krizi te njihova prodaja i dalje raste.  "Svjetski potrošači su se prebacili na skuplje i kvalitetnije vrste alkohola, netko tko je pio Johnnie Walker Red Label sada pije Johnnie Walker Black Label i to primjećujemo u svim kategorijama alkohola, od votke, gina do viskija. S ovim trendom još nemamo iskustva u Hrvatskoj, ali ga očekujemo˝, pojasnio je Efthymiou.

Najprodavanije piće iz Diageo asortimana u Hrvatskoj je Johnnie Walker, koji nosi status drugog najvećeg Diageo brenda u svijetu, a slijedi Smirnoff koji je po prodaji njihov prvi brend u svijetu."Predstavljamo svjetski poznate brendove, a rast prodaje tih pića u Hrvatskoj u velikoj mjeri prati globalne trendove. Cilj nam je doći do pozicije prvog distributera premium pića koji će svojim potrošačima nuditi inovativna rješenja", pojasnio je Efthymiou.Kad se uspoređuje PPD Slovenija i PPD Hrvatska, rezultati su, kaže i više nego obećavajući. Unutar šest godina u Hrvatskoj, PPD je uspio utrostručiti prihode.  Na slovenskom tržištu prisutni su tek dvije godine, a prodaja im je porasla za 60 posto. 

Najbolja kampanja
Inače, tvrtka je ove godine dobila nagradu Best Customer Marketing Execution On Trade kao nosioc najbolje kampanja za Smirnoff."Pokušali smo promijeniti iskustvo noćnog života uz Smirnoff. Kampanja je dizajnirana tako da inspirira potrošače te da u interakciji s našim brendom imaju vrhunsko iskustvo večernjeg izlaska. Kampanja je bila i više nego uspješna, povećao se broj kupaca i rekacije su bile odlične. To najbolje dokazuje podatak da će Smirnoff završiti godinu s dvoznamenkastim rastom prodaje", konstatirao je Efthymiou. 

Angažirali Hakkinena za kampanju 'Ako piješ – ne vozi'

Prvak F1 na zagrebačkim ulicama

Prošle godine u suradnji s Diageom PPD distribucija pokrenula je kampanju Join the pact. Riječ je o globalnoj akciji osmišljenoj kako bi se istaknula važnost odgovornog konzumiranja alkohola i potaknulo ljude da nikad ne voze ako su pili. Postanete li dio kampanje, potpisujete "pakt", odnosno zakletvu. Mika Hakkinen kao ambasador prenosi poruku "Ako piješ, ne vozi" i do sada je u toj ulozi obišao više od 30 zemalja na četiri kontinenta. Zakletvu je dosad potpisalo više do milijun ljudi. PPD distribucija je tako omogućila i da se Mika Hakkinen proveze zagrebačkim ulicama i prenese ovu važnu poruku. "Nastavljamo sa sličnim kampanjama i inicijativama koje će spriječiti zloupotrebu alkohola poput  konzumacije kod maloljetnika, vožnje u alkoholoziranom stanju i pretjerane konzumacije jer je to dio naše odgovornosti. Moramo pronaći još interesantnih načina prenošenja naših poruka o odgovornoj konzumaciji alkohola poput ovog kada se Mika vozio Zagrebom i prenosio poruku – Ako piješ, ne vozi", poručio je Efthymiou.

Komentirajte prvi

New Report

Close