Tijekom studenoga u Hrvatskoj su prodana 1.973 nova putnička automobila, što je za 21 posto ili 523 vozila manje nego u listopadu, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
S izuzetkom kolovoza, koji je u Hrvatskoj tradicionalno najmršaviji za trgovce automobilima, studeni je drugi najlošiji prodajni mjesec u dosadašnjem tijeku godine.
U odnosu na studeni lani, pak, u ovogodišnjem studenom prodano je 2,7 posto ili 51 automobil više.
U prvih 11 mjeseci prodaja automobila porasla je za 23,6 posto ili 6.149 automobila u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem, a taj rast analitičari pripisuju javnoj nabavi to jest obnovi voznog parka državnih institucija, a ne rastu standarda i kupovne moći građana.
Poredak marki prema prodaji predvodi Volkswagen, s 5.207 automobila i tržišnim udjelom od 16,2 posto za prvih 11 mjeseci ove godine. Slijedi Opel s 3.650 automobila i tržišnim udjelom od 11,3 posto te Škoda (3.221 vozila i udjel od 10 posto), Peugeot (2.128 vozila, udjel od 6,6 posto) i Renault (2.208 vozila, udjel od 6,3 posto).
Među prvih deset još su i Citroen, Hyundai, Ford, Toyota i Kia.
Najprodavaniji model od početka godine do kraja studenog na hrvatskom tržištu je Škoda Octavia, a slijede Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Opel Astra, Opel Corsa, Hyundai i30 itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu