Domaće tvrtke su visoko informatizirane; 96 posto njih koristi računala, a jednak broj ima pristup internetu, pokazuju najnoviji podaci Državnog zavoda za statistiku. Premda se gotovo sve kompanije mogu pohvaliti širokopojasnim pristupom internetu, tek dvije trećine ima vlastitu internetsku stranicu. ‘Mreža svih mreža’ uvela je promjene u načinu poslovanja omogućivši tvrtkama integriranost procesa na višoj razini zbog čega brzina pristupa postaje jedan od važnijih faktora u biznisu, primjećuju u DZS-u.
Ipak, tvrtke se još slabo koriste e-trgovinom, a samo 13 posto prometa anketiranih kompanija se ostvaruje putem interneta. Kad su u pitanju društvene mreže, njih tvrtke koriste za promidžbu i razmjenu informacija s kupcima i to ponajviše najviše Facebook, LinkedIn, Twitter, a često i vlastite blogove. Ta je pojava zastupljenija kod malih, dok se srednja i velika poduzeća vrlo rijetko koriste društvenim medijima u poslovne svrhe, ističu državni statističari. U usporedbi s prošlom godinom, ove su kućanstva po opremljenosti računalima na približno istoj razini. No, svi s pristupom internetu imaju širokopojasni internet i to sve više zahvaljujući mobilnim mreža. Za razliku od tvrtki, računalo ima dvije trećine kućanstava u Hrvatskoj, a 68 posto među njima ima pristup internetu. Broj anketiranih građana koji se na internet spajaju putem mobilnih mreža porastao je ove godine s 31 na 38 posto uglavnom zahvaljujući većoj dostupnosti mobilnih uređaja poput tableta i mobilnih telefona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu