Američki tehnološki div IBM sklopio je u tekućem kvartalu s europskim klijentima čitav niz velikih poslova povezanih s outsourcingom tehnologije, a najnoviji, 'težak' 1,25 milijardi dolara, potpisan je u utorak s WPP-om, vodećom svjetskom marketinškom agencijom.
Taj će ugovor WPP-u omogućiti da na jednom mjestu objedini poslovanje više od 300 agencija koje je kupila u velikom valu širenja marketinškog poslovanja tijekom proteklih desetak godina.
Tom sporazumu prethodio je u ponedjeljak potpisani, više milijardi dolara vrijedan ugovor IBM-a s nizozemskom bankom ABN Amro o pružanju usluga vezanih uz računalnu infrastrukturu, dok je prošlog mjeseca s Lufthansom potpisan ugovor 'težak' 1,25 milijardi dolara prema kojem će IBM preuzeti vođenje informacijsko-tehnoloških operacija i osoblje tog najvećeg njemačkog zračnog prijevoznika.
Zajedničko europskim klijentima njihova je sve veća spremnost da prihvate globalni trend preusmjeravanja kompanija na računarstvo bazirano na internetu, odnosno takozvane usluge u oblaku (cloud computing). Međutim, zahtijevaju nekoliko lokalnih promjena, kazao je Bart Van den Daele, IBM-ov glavni menadžer za strateški outsourcing u Europi.
Među ostalim navodi hibridni pristup, koji znači da kompanije mogu nakon više godina početi razmatrati opciju preusmjeravanja svojih najosjetljivijih temeljnih financijskih sustava na računala u oblaku. Također im ostavlja mogućnost da to nikad ne budu obvezne učiniti.
Nadalje, europski klijenti zahtijevaju da njihovi podaci ostanu pohranjeni lokalno u europskim podatkovnim centrima, a tim je zahtjevima IBM udovoljio izgradivši sedam javnih podatkovnih centara u oblaku diljem Europe – u Londonu, Amsterdamu, Parizu i jedan takav centar u Njemačkoj, gdje bi uskoro trebao biti otvoren još jedan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu