Porijeklo, želja i odlučnost su ti koji nas tjeraju da budemo uspješniji, poručuje Novak Đoković u novoj kampanji za vino Jacob’s Creek u seriji videa od nazivom Made By Film. U dokumentarnom videu snimljenom u Beogradu, Đoković govori o inspiraciji koja ga je podstakla da postane svjetski šampion. Mladi Keit ‘Keef’ Ehrlich, režiser videa, želio je gledatelje podsjetiti na Đokovićev put od prvog trenera, Jelene Genčić, do Australian Opena i Wimbeldona. Made By Film je nastavak izuzetno uspješne kampanje Open Film Series u kojima je predstavljen Andre Agassi. Oglasni spotovi predstavljaju samo segment globalne kampanje koja je započeta u Novembru 2014. Jacob’s Creek je dugogodišnji sponzor Australian Opena, Wimbeldona i China Opena.
Porijeklo, želja i odlučnost su ti koji nas tjeraju da budemo uspješniji, poručuje Novak Đoković u novoj kampanji za vino Jacob’s Creek.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu