Tvrtka Croatia osiguranje utemeljena je 1884. i s tradicijom od čak 130 godina poslovanja vodeći je i najdugovječniji osiguravatelj u Hrvatskoj. Osim na našem tržišštu, Grupa Croatia osiguranje posluje u BiH, Makedoniji, Srbiji i na Kosovu, a upravlja s ukupno sedam društava osiguravateljne i pet društava neosigurateljne djelatnosti. U 2014. godini Croatia osiguranje prelazi u većinsko vlasništvo rovinjske Adris Grupe. Stabilnost, inovativnost te dugogodišnje iskustvo u upravljanju osiguranjima glavne su odlike Croatia osiguranja. Za uspješnost u poslovanju tri su godine zaredom nagrađivani prestižnim priznanjem Hrvatske gospodarske komore Zlatnom kunom te najvišim priznanjem Komore za najuspješniju osiguravatljesku kuću Kristalnom kunom. Ovaj hrvatski osiguravatelj kroz povijest održava status jednog od najvažnijih subjekata domaćeg gospodarstva, predvodnika u trendovima i razvoju osigutrateljnog tržišta, ali i promicanju europske kulture osiguranja u zemlji.
Društvena odgovornost, profesionalnost, etičnost, organizacijska okolina i razvoj osnovne su organizacijske vrijednosti Croatia osiguranja. Posebnu pozornost poklanjaju uvođenju novih tehnologija i praćenju trendova u osigurateljnoj industriji. Vodeće su društvo na hrvatskom tržištu osiguranja po broju inovativnih proizvoda prilagođenih širokom spektru rizika. Poslovanje Croatia osiguranja podjednako je usmjereno jačanju kvalitete proizvoda, učvršćivanju pozicije na domaćem tržištu, kao i pozicije regionalnog lidera. Rast kvalitete usluge temelji se na razvoju stručnih znanja i usavršavanju poslovnih vještina te ponudom efikasnih usluga i novih rješenja za zadovoljenje potreba osiguranika i potencijalnih klijenata. Croatia osiguranje je, prema svim relevantnim istraživanjima tržišta, prepoznato kao tvrtka najviše prepoznatljivosti branda i pouzdan partner koji kvalitetno i na vrijeme podmiruje svoje obveze. Temeljni cilj Croatia osiguranja prije svega ostaje očuvanje visoke razine zadovoljstva osiguranika, a u planu je i daljnji razvoj postojećih osigurateljnih proizvoda u svim segmentima, s naglaskom na održavanje dosadašnje visoke dinamike kreiranja novih proizvoda.
Kako ocjenjujete projekt Poslovni uzlet?
Izuzetno pozitivno. Podržali smo Poslovni uzlet svjesni činjenice da ni godine iskustva ni profil uspješnosti nisu razlog da se u poslovanju prestane educirati, promatrati primjere uspješnosti i inspirirati se uspješnim poduzetničkim pričama. Vodeći hrvatski poslovni dnevni list Poslovni dnevnik zasigurno je najbolja medijska platforma za promidžbu malog i srednjeg poduzetništva. Ovaj projekt je zaživio, prepoznat je u cijeloj zemlji i nadamo se da će se nastaviti razvijati u budućnosti.
Koji su bili glavni razlozi da ste se uključili u projekt?
Potencijal malog i srednjeg poduzetništva u zemlji je izniman. Hrvatska s obzirom na ukupnu veličinu sektora malog gospodarstva ne pokazuje značajne razlike u odnosu na EU, ali međunarodna istraživanja pokazuju da su naše najveće mane nedovoljno intenzivna aktivnost u pokretanju novih poslovnih pothvata, mali udio rastućih poduzeća, jake administrativne prepreke za provođenje poduzetničke aktivnosti, nerazvijenost financijskog tržišta te nedostatak edukacije fokusirane na razvoj poduzetničkih znanja i vještina. Zbog toga smatramo da su dobrodošle i nužne sve mjere i aktivnosti kojima možemo potaknuti razvoj poduzetništva koje bi trebali podržati svi važniji gospodarski subjekti u zemlji.
Kako ocjenjujete stanje u malom i srednjem poduzetništvu u Hrvatskoj?
Hrvatska ne pokazuje naznake značajnijeg gospodarskog rasta, ali uvjerenja smo da se i u postojećim gospodarskim okolnostima mogu otvoriti mogućnosti za nove poslovne prilike. Upravo poduzetništvo je segment koji se najbrže može pokrenuti, a budući da je riječ o segmentu o kojem ovisi veliki dio gospodarskog oporavka zemlje, nužno je pokrenuti ozbiljne potpore na svim nivoima, od državnog, kompletnog financijskog sektora do medijskih kanala promidžbe.
Hrvatska je ulaskom u EU dobila status sigurnije države za investicije, otvaranjem granica postaje jednostavnije prodavati proizvode i otvara se veći tržišni prostor, sada preostaje pojačati potporu poslovnom sektoru malih i srednjih poduzetnika i takva klima morala bi rezultirati postupnim povećanjem investicija i novim poslovnim prilikama za hrvatske poduzetnike.
Kakva su vaša iskustva u suradnji s malim i srednjim poduzetništvom?
Croatia osiguranje prati aktivnosti na tržištu osiguranja koje nije imuno na kretanja u realnom sektoru, gdje potražnja za osiguranjem pada. No, jedan od osnovnih problema je što se mi kao industrija nismo dovoljno pozicionirali u svijesti poduzetnika. Upravo je na nama osiguravateljima, posebice na Croatiji kao tržišnom lideru, da educiramo poduzetnike o koristima i nužnosti osiguranja. Osiguranje pruža sigurnost od nepredvidivih događaja ili opasnosti koji mogu dovesti u pitanje cijelo poslovanje, pridonose sigurnosti i zadovoljstvu djelatnika i na kraju poboljšavaju imidž prema poslovnim partnerima, koji osobito nakon ulaska na tržište EU sve često uvjetuju sklapanje posla policom osiguranja. Upravo iz tog razloga projekti poput Poslovnog uzleta ključni su za razvoj tržišta i povećavanje svijesti o potrebama za osiguranjem. Unatoč teškoćama, zadovoljni smo što možemo reći da poduzetnici povećavaju stupanj vlastite sigurnosti i u sve većem broju poklanjaju povjerenje Croatia osiguranju. Ponudili smo najširu paletu proizvoda namijenjenu poduzetnicima na tržištu, ona je fleksibilna i cijenom i ponudom i maksimalno prilagođena individualnim potrebama poduzetnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu