Degordian razvio novi alat za praćenje offline konverzija

Autor: Poslovni.hr , 01. prosinac 2014. u 17:25
Screenshot

Alat je razvio Degordian u sklopu inicijative ‘Start up in 24h’ okupivši 80 entuzijasta koji su osmislili i razvili Octalytics.

Full service digitalna agencija Degordian razvila je novi alat za praćenje offline konverzija – Octalytics. Alat povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima te pomaže kompanijama razumjeti koji kanali online promocije generiraju offline konverzije, priopćeno je iz agencije.

Od samih početaka online marketinga, offline i online svijet isprepliću se kroz interakciju potrošača. Do sada je nedostajala ključna poveznica između interesa potrošača koji pokazuju online i stvarne offline kupovine, pojašnjavaju iz Degordiana.

Naime, kako se navodi u priopćenju, potrošači koriste internet kako bi istražili proizvode prije kupnje, tražili savjete ili preporučili najbolje proizvode. Ipak, dosadašnje offline marketinške analize i istraživanja tržišta nisu bila efikasna jer nisu dala uvid u to gdje su gdje potrošači došli do informacije o proizvodu, odnosno, koja online marketinška kampanja ih je potaknula na kupovinu. Sada je vrijeme za integraciju, tvrde u agenciji.

Octalytics automatski povezuje offline kupovinu s online marketinškim aktivnostima ukazujući na online kanale koji su doveli do offline kupovine. S kvalitetnim uvidima u ponašanje, kupovinu i potrebe potrošača, kompanije mogu identificirati najprofitabilnije kanale koji pridonose njihovim prodajnim prihodima kroz kampanje, ističe se u priopćenju.

Alat je razvio Degordian u sklopu inicijative ‘Start up in 24h’ okupivši 80 entuzijasta koji su osmislili i razvili Octalytics.

Kako alat funkcionira? Potencijalni potrošač posjeti stranicu kompanije i u tom trenutku Octalytics počinje pratiti njegove online aktivnosti. Nakon online istraživanja proizvoda i usluga, potrošač obavlja kupovinu na prodajnom mjestu. Ta aktivnost je zabilježena i spojena s prijašnjim online aktivnostima tog istog potrošača. Na taj način kompanije imaju jasan uvid u potrošačev put kroz promotivne kanale. Alat ukazuje na kampanje i kanale koji su pridonijeli odluci o kupovini, a kompanija zatim može optimizirati svoja ulaganja u marketinške aktivnosti. Prilagođen je svim industrijama, od maloprodajnih lanaca, ugostiteljske industrije, marketinških agencija do FMCG multi-kanala, kažu u agenciji.

Komentirajte prvi

New Report

Close