BRANDZ – Marketinški izazovi su naš svakodnevni alat za rad bez kojih jednostavno ne možemo

Autor: Marta Duić , 27. studeni 2014. u 09:20
Fotografija: BRANDZ

Skup njihovih marketinških usluga uključuje strateško planiranje, branding, dizajn, kreativnu produkciju i implementaciju

Biti prepoznat kao pouzdan, siguran i poželjan partner, želja je svih uspješnih poduzeća. S ciljem unapređenja kvalitete poslovanja u Hrvatskoj, tvrtka Bisnode započela je s projektom certificiranja poslovnih subjekata koji su svojim dugogodišnjim poslovanjem zaslužili biti ocijenjeni kao izvrsni. Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka poslovne izvrsnosti tvrtke. Certifikat je službena potvrda koja je rezultat analize financijskih izvještaja za prošlu godinu te ujedno i prognoza uspješnosti u poslovanju za narednih 12 mjeseci.

BRANDZ ® – Agencija za tržišno komuniciranje je kreativna marketinška agencija koja pruža usluge domaćim i inozemnim gospodarskim subjektima u svrhu unaprjeđenja poslovanja. Skup njihovih marketinških usluga uključuje strateško planiranje, branding, dizajn, kreativnu produkciju i implementaciju općenito. Cijela priča počela je 2008. godine u Zagrebu kada su tvrtku osnovali Vjekoslav Mravunac i Tomislav Vinšek. Dizajnom i marketinškim aktivnostima bave se preko 10 godina. Profesionalni su članovi Hrvatskog dizajnerskog društva te redovito pohađaju seminare i događanja iz svijeta marketinga i dizajna.

Njihov rad i kreativne ideje prepoznali su i brojni ugledni klijenti s kojima uspješno surađujemo kako na domaćem, tako i na inozemnom tržištu od SAD-a pa sve do Australije. Posebnu pažnju pridaju individualnom pristupu svakom klijentu. Već dugi niz godina uspješno surađuju sa svim slojevima poduzetništva – javnim sektorom, mikro, malim i srednjim poduzetništvom, ali i velikim tvrtkama. Kako tvrde  Brandz im zapravo nikada nije bio samo posao, više stil života. Samo su estetske i životne vrijednosti prenijeli u ured. ˝Marketinški izazovi su naš svakodnevni alat za rad bez kojih jednostavno ne možemo.", tvrdI dvojac iz Brandza.

Predstavite se, koju poslovnu funkciju obnašate i kako dugo?

Vjekoslav: Od osnivanja agencije obnašam funkciju direktora, marketing konzultanta i dizajnera direktno involviranog u kreativnu produkciju i rješenja.

Tomislav: Suosnivač sam BRANDZ agencije radim kao Art Direktor i brend konzultant, no svakako najviše vremena provodim u domeni kreativne produkcije i implementacije. Na ovoj poziciji sam od 2008. godine gdje se vidim i nadalje.

Što za Vas znači činjenica da je Vaše poduzeće postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?

Vjekoslav: Certifikat bonitetne izvrsnosti za nas znači mnogo. Prvotno kao dokaz o uspješnom radu, što je u današnje vrijeme nažalost iznimka a ne pravilo. Naravno da ovo priznanje daje našim sadašnjim i budući klijentima dodatnu sigurnost i potvrdu da surađuju s agencijom koja zahvaljujući svojim rezultatima ostvaruje konstantni rast.

Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?

Vjekoslav: Do novih projekata uglavnom dolazimo sistemom preporuke zadovoljnih klijenata. Dobar glas daleko se čuje, pa se tom izrekom rukovodimo i u svakodnevnom radu. Reakcije na posjedovanje Certifikata su izvrsne! To je još jedna potvrda uspješne suradnje i zadovoljstva  naših klijenata.

Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?

Tomislav: Uvijek smo spremni ponuditi više i uključiti dodanu vrijednost u svaki projekt što su naši klijenti prepoznali. Naš cilj su rezultati i zadovoljni klijenti te razvoj što naprednijih i sofisticiranijih projekata. Redovno pratimo svjetske inovacije i osvježavamo našu opremu kako bi bili učinkovitiji i kvalitetniji na domaćem, ali i na inozemnom tržištu. Kvalitetu naših usluga i moderan, napredan proces poslovanja prepoznali su naši klijenti koji nam omogućavaju stabilan rast i razvoj tvrtke iz godine u godinu. Mislimo da smo pokazali kako smo mlada tvrtka proeuropskih vizija te da je naše dosadašnje odgovorno poslovanje, marljivost i cjeloživotno učenje velik doprinos poboljšanju poduzetničke klime u Republici Hrvatskoj.

Što biste istaknuli kao Vaš najveći poslovni uspjeh?

Tomislav: Poslovni napredak u trenutnoj poduzetničkoj klimi u Hrvatskoj već je sam po sebi dio poslovnog uspjeha, no mislimo da naši pravi poslovni uspjesi tek dolaze. Motivirani smo i spremni na sve izazove koje pruža domaće tržište, ali i tržište Europske unije, a najveći uspjeh i nagrada su efikasne kampanje i zadovoljni klijenti koji investiranjem u naše usluge prepoznaju rezultate. Izvrsni rezultati naših projekata i zadovoljni klijenti naš su najveći poslovni uspjeh i zadovoljstvo.

 

Bisnode Hrvatska, vodeći je ponuđač poslovnih informacija u Hrvatskoj i dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđivača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu. Uz usluge koje omogućavaju donošenje mudrih poslovnih usluga, Bisnode provodi međunarodni projekt certificiranja najboljih poslovnih subjekata koji su zahvaljujući svim dobrom poslovanju stekle pravo nositelja Certifikata bonitetne izvrsnosti.  Jednu od takvih uspješnih poslovnih tvrtki prepoznatu od strane Bisnode tima upravo ste upoznali. 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close