ZŠEM organizira panel „Art Management“

Autor: Sponzorirani članak , 25. studeni 2014. u 15:01
ZŠEM

Panel će se održati na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa u dvorani Franck Espresso Superiore, u ponedjeljak, 1. prosinca u 18.30 sati

Upravljanje umjetničkim institucijama je jedna od aktualnijih tema u svijetu umjetnosti: Državni poticaji za kulturu se smanjuju, te kulturne institucije sve više ovise o vanjskim izvorima financiranja. Taj problem zahtjeva uključivanje institucija u sve veći broj prikupljanja privatnih sredstava i korporativnih sponzorstava. Današnji menadžeri umjetničkih institucija su suočeni s konstantnim promjenama na tržištu i traže rješenja.

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) dotiče se te teme i potiče kulturni razvoj Hrvatske. ZŠEM je ponosan što je u Hrvatsku doveo Dr. Magnusa Rescha kako bi riješio taj problem. Magnus Resch je vodeći znanstvenik na području tržišta umjetnina i predavač na Sveučilištu St. Gallen, Švicarska, na Sveučilištu Leuphana u Njemačkoj. Njegova knjiga "Management of Art Galleries" je jedna od najprodavanijih knjiga na Amazonu. Isto tako Magnus je poduzetnik na tržištu umjetnina.

Na panelu će Magnus Resch s vodećim ekspertima za umjetnine analizirati važnost management na kulturnoj sceni.

Panel će se održati na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa u dvorani Franck Espresso Superiore, u ponedjeljak, 1. prosinca u 18.30 sati. Sudionici panela su:

  • Snježana Pintarić, ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti
  • Tomislav Kličko, vlasnik poduzeća Filip Trade i Kuće Lauba
  •  Ivana Nikolić, President at Croatian competitiveness cluster of creative and cultural industries
  • Gaella Gottwald, umjetnička savjetnica
  • Dr. Magnus Resch, profesor na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa

Događaj je otvoren za javnost, službeni jezik je engleski, a ulaz je slobodan.

Magnus Resch predaje novi kolegij na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Managementa koji priprema buduće menadžere za izazove na tržištu umjetnina I naglašava važnost poveznice između menadžmenta i umjetnina. Na kolegiju “Management of Art Institutions” studenti razvijaju marketinške i sponzorske vještine koje primjenjuju na projektu u suradnji sa zagrebačkim Muzejem suvremene umjetnosti. Kolegij je vrlo tražen na školi, te su kapaciteti kolegija u potpunosti popunjeni s 25 studenata. Kolegij će biti ponuđen i tijekom idućih godina.

Dr. Magnus Resch, profesor na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa: “Cilj ovoga kolegija je povezivanje ekspertize menadžmenta i umjetnosti. Studenti se aktivno uključuju na kulturnu scenu. Muzej će profitirati s obzirom na to da od studenata dobiva direktne ideje. To je “win-win” situacija.”

Snježana Pintarić, ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti, Zagreb: “Lijepo je vidjeti kako studenti Zagrebačke škole ekonomije i managementa pristupaju dvama relevantnim područjima kao što su marketing i sponzorstvo. Muzej kao institucija puno dobiva iz ovog projekta, te se naglašava dijalog između umjetnosti i menadžmenta.”

New Report

Close