Britanska velika četvorka supermarketa Sainsbury’s, Asda, Morrisons i Tesco gube bitku za klijente od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla. Kako piše Independent, po prvi put u posljednjih 20 godina zabilježen je pad prodaje u supermarketima u 12- tjednom razdoblju u odnosu na prošlu godinu, a da ukupni pad bude samo 0,2 posto pobrinuli su se Aldi i Lidl koji su zabiležili značajan rast. Tesco, koji ovih dana ima i sudskih problema, zabilježio je pad prodaje od 3,7 posto, dok su Morrisons i Sainsbury’s pali za 3,3 i 2,5 posto. Najveći dio mušterija oteli su im jeftiniji lanci, pa je Morrisons priopćio da će „uskoro imati iste cijene kao Aldi i Lidl“. Aldi je povećao prodaju za impresivnih 25,5 posto, a Lidl za solidnih 16,8 odsto. Analitičari kažu da je u zadnja tri mjeseca svaki drugi britanski potrošač posjetio trgovinu jednog od ta dva lanca.
Britanska velika četvorka supermarketa Sainsbury’s, Asda, Morrisons i Tesco gube bitku za klijente od jeftinijih njemačkih lanaca Aldija i Lidla
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu