Znate li primijeniti brainstorming i rolestorming u vođenju timova?

Autor: Poslovni dnevnik , 24. studeni 2014. u 11:04

Koliko puta ste imali ideju koja vam se činila dobra, ali ste je zadržali za sebe jer ‘neće biti dobro primljena’?

Sigurno ste više puta bili, zajedno s ostalim članovima tima, prisutni na brainstormingu. Sjetite se koliko puta ste imali ideju koja vam se činila dobra, ali ste je zadržali za sebe jer vam se činilo da neće biti dobro primljena.  Negdje u sebi, vjerovali ste da će vam vaša, možda neobična ideja, naštetiti ugledu koji imate.  Koliko je takvih odličnih ideja ostalo neizgovoreno i neiskorišteno samo zbog ograda koje svi nosimo u sebi?

Međutim, da ste u tom trenutku mogli biti „netko drugi“ sigurno bi bez ikakvih problema podijelili svoju ideju s ostalim članovima tima. Sigurno su i ostali članovi tima imali isto iskustvo kao i vi. U takvim je situacijama metoda Rolestorminga tj. igranja uloga, odličan poticaj za kreativno razmišljanje, pogotovo u fazi kada započinjemo razvijati novi projekt ili definirati poslovnu strategiju.

Ova jednostavna tehnika potiče članove grupe da izaberu neki drugi identitet tijekom Brainstorminga.  Na taj  se način smanjuju inhibicije koje mnogi ljudi osjećaju kada su u situaciji da trebaju podijeliti svoje ideje s drugim ljudima.

Prijavite se na trening u organizaciji Poslovnog centra znanja koji će se održati u srijedu, 26. studenoga i naučite:

– Što čini uspješan tim

– Kako upravljati timovima

– Kako omogućiti svakom članu tima da iskoristi sve svoje potencijale

– Kako uspješno primijeniti metodu Brain & Role storminga u timskom radu

– Kako sagledati probleme korištenjem različitih poslovnih scenarija

– Kako razvijati kritičko razmišljanje u učinkovitom donošenju odluka

– Kako otkriti i razviti vlastite potencije u kreativnom razmišljanju

– Naučiti polaznike kako strukturirano razmišljati

Detaljnije o treningu možete doznati  ovdje.

O PREDAVAČICI:

dr.sc. Neda Fleur Janovski diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu  te magistrirala na Fakultetu informatike u Varaždinu. Doktorirala je na Columbia University, NY. Komunikolog je po zanimanju i vokaciji. Dvadeset dvije je godine radila u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama. Već deset godina djeluje kao samostalni trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je tri vlastite metode učenja Customer Intimate Bussines System (CIBS)®, Manageship® i Reality Practice Situation® koje su, prema ocjenama sudionika, korisne upravo stoga što su usmjerene na rješavanje konkretnih poslovnih i komunikacijskih situacija i problema. Autor je knjige Kôd uspjeha u kojoj je promovirala svoju CIBS metodu, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu i u Bruxelles-u. Tri je godine bila stalni predavač na London School of Public Relations.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close