Unatoč poticajima za žene, i dalje je poduzetništvo muški biznis

Autor: Poslovni dnevnik , 23. studeni 2014. u 21:59
Thinkstock

Unatoč brojnim poticajima za uključivanje žena, srednjoročnim razvojnim strategijama i namjerama, poduzetništvo je u Hrvatskoj u najvećoj mjeri muški biznis.

Unatoč brojnim poticajima za uključivanje žena, srednjoročnim razvojnim strategijama i namjerama, poduzetništvo je u Hrvatskoj u najvećoj mjeri muški biznis. Zaključak je to izvješća o vlasničkoj strukturi poduzetništva što ga je objavila Fina u sklopu Svjetskog dana žena poduzetnica 19. studenoga. U promatranom razdoblju od 2010. do 2013. udio žena poduzetnica, odnosno vlasnica tvrtki, obrta i slobodnih zanimanja, na približno je istoj razini i kreće se u rasponu od 17,3 posto i 2010. do 19,6 posto u 2013., dok je više od polovice društava u vlasništvu muškaraca. U vlasništvu  drugih tvrtki bilo je 12,9 posto biznisa, mješovito vlasništvo imalo je njih 7,9 posto, a za ostale se nije moglo utvrditi vlasništvo. Najviše poduzetnica, njih 23 posto, je u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, slijedi Grad Zagreb sa 21 posto, pretežno u uslužnim djelatnostima.

Komentirajte prvi

New Report

Close