S ciljem da u svoju ponudu uvede hranjivije proizvode, McDonald's je svojedobno napravio pokus i lansirao brokulu s okusom – žvakaće gume! Međutim, "inovacija" nije upalila.
Kako piše Business Insider, šef McDonald'sa Don Thompson otkrio je to na događaju koji je protekloga tjedna organizirala tvrtka Andreessen Horowitz. Sudionici su mu mogli postavljati pitanja, a jedno od njih bilo je što tvrtka radi na tome da djeca jedu zdravije.
Thompson je naglasio kako smanjuju veličine porcija pržene hrane i mijenjaju mliječne porcije. Ali, daleko najneobičniji potez u tom smjeru bila im je brokula s okusom žvakaće gume.
Međutim, "brokula novog doba" nije na kraju zaživjela. Šef McDonald'sa tvrdi kako su djeca bila zbunjena okusom i cijeli potez se pokazao promašajem.
Thompson je među ostalim stao u obranu izbora menija u Mcdonald'su i ustvrdio kako oni prodaju najviše salate od bilo kojeg lanca restorana u Americi. Istovremeno je poručio kako roditelji moraju sami brinuti o izboru hrane za svoju djecu. "Ne možete od biznisa tražiti da radi stvari koje vi kao roditelj ne činite", kazao je.
Podsjetimo, dobit McDonald'sa u razdoblju od srpnja do rujna smanjena je za 30 posto, na 1,07 milijardi dolara. Prihodi kompanije smanjeni su za 4,6 posto, na 6,99 milijardi dolara, pokazalo je posljednje izvješće kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.prodajni podaci ukazuju da brza hrana kao koncept sve više gubi poklonike, ponajviše zbog rastućeg trenda zdrave hrane.
Uključite se u raspravu