Hrvatska elektroprivreda (HEP) oštro je odgovorila na priopćenje tvrtke RWE Energija u kojem je navedeno da "16.819 korisnika nije prebačeno zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a, dok se 20.222 korisnika vratilo na univerzalnu opskrbu".
U HEP-u smatraju da je "objavom niza neistina i pogrešnih interpretacija nanesena šteta ugledu Hrvatske elektroprivrede, ali i građanima Republike Hrvatske koji su priopćenjem tvrtke RWE Energija dovedeni u zabludu u pogledu ostvarenja svojih prava kao kupaca električne energije". Objašnjavaju da ne postoji pogreška u sustavu HEP – Operatora distribucijskog sustava, već određeni broj ugovora ne može biti prihvaćen, zbog nepotpunih i netočnih podataka o kupcima, koje u postupku promjene opskrbljivača dostavljaju opskrbljivači ili ih kupci nisu ažurirali pri promjeni vlasništva, nasljeđivanja i slično.
"U sustav univerzalne usluge nakon raskida ugovora s tvrtkom RWE Energija vratio se veliki broj kupaca, ali ne iz razloga koji se navode u priopćenju, već zbog učestale prakse zavaravanja kupaca, obmanjivanja u pogledu ostvarenja ušteda ili pak lažnog predstavljanja", priopćili su iz HEP-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.HEP lažovi. isti obrazac ponašanja kao i HT.
Želiš preći na drugog operatera a nedaju ti, izmišljaju nepostojeće probleme i nađeš se mjesecima izvozan i bez interneta.
Naravno da ćeš se vratiti skupljem HT-u.
Mi smo samo na papiru dozvolili konkurenciju državnim firmama.
Uključite se u raspravu