Kompanija Nestlé priznala je da preispituje opcije za daljnje poslovanje odjela smrznutih proizvoda za restorane, škole i druge institucije koje proizvodi pod brendom Davigel.
Uz objašnjenje da se poslovni model te tvrtke kćeri bitno razlikuje od onog kojeg slijedi grupa, u kompaniji su poručili da Davigel ne bi prosperirao od investicija koje su trenutni prioritet pa se za njega traži drugo rješenje. Ono bi, priopćili su, uključivalo "pronalazak partnera koji bi Davigelu mogao pomoći u idućoj fazi razvoja". Prema procjenama nekih analitičara, Nestlé bi od prodaje ovog dijela poslovanja mogao zaraditi oko 300 milijuna eura, mada nitko u tvrtki nije bio spreman komentirati nagađanja o vrijednosti moguće prodaje.
Inače, Nestlé već neko vrijeme "čisti" svoj portfelj uklanjajući sve segmente koji nisu dovoljno veliki i isplativi, a smrznuta hrana definitivno spada u tu grupu budući da je u prvih devet ovogodišnjih mjeseci zabilježila gubitak od 6,2 posto. Kompanija je tijekom ove godine već najavila prodaju poslovanja s PowerBarom i Jenny Craigom, a ista sudbina dočekala je i neke brendove flaširane vode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu