Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak o snažnom skoku prodaje u listopadu, gotovo dvostruko snažnijem nego u prethodnom mjesecu.
U prošlom je mjesecu prodaja H&M-a iskazana u lokalnim valutama poskočila 14 posto u odnosu na isto razdoblje lani, navodi se u priopćenju.
U rujnu zabilježili su 8-postotni rast prodaje, zbog neuobičajeno visokih temperatura koje su potaknule potrošače da odgode kupnju zimske garderobe.
U priopćenju od ponedjeljka navodi se također da je lanac na kraju ovogodišnjeg listopada obuhvaćao ukupno 3.437 trgovina u 55 država širom svijeta, u odnosu na 3.081 koliko su ih imali na kraju prošlogodišnjeg listopada.
Najavili su podatke o prihodima u švedskim krunama u fiskalnom četvrtom tromjesečju, koje završava krajem ovog mjeseca, za sredinu prosinca, te godišnje poslovno izvješće za kraj siječnja iduće godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dobar plaćeni oglas. Odrađuje PR HM jako dobro…
Uključite se u raspravu