Vijest da je američka internetska kompanija Yahoo kupila oglašivački servis BrightRoll za 640 milijuna dolara u potpunosti je zasjenila vijest da dva dioničara iz prvih 10 najvećih traže od medijske korporacije AOL da – ni više ni manje – preuzme Yahoo i tako ga spasi od propasti u koju srlja pod sadašnjom šeficom Marissom Mayer.
Kako ekskluzivno doznaje Reuters iz upućenih izvora, najmanje dvoje najvećih dioničara Yahooa izravno se obratilo čelniku AOL-a Timu Armstrongu i zatražilo da ispita mogućnosti spajanja tih dvaju kompanija, ali pod njegovom rukovodećom palicom. Imena nezadovoljnih dioničara, kao i veličina udjela kojeg drže u kompaniji nije objavljena. Prema tvrdnjama svjedoka ovog razgovora, Armstrong je dioničarima priznao da bi spajanje imalo smisla, ali je odbacio mogućnost transakcije jer o tome nije razgovarao s Marissom Mayer. Također, napomenuo je da uopće neće razmatrati mogućnost neprijateljskog preuzimanja što se možda može pripisati i kolegijalnosti, s obzirom da oboje potječu iz Googlea.
I Yahoo i AOL odbili su komentirati navode Reutersa, ali je indikativno da je potez dvojice neimenovanih dioničara došao nakon što su predstavnici hedge fonda Starboard Value javno zatražili od Yahooa da razmotri spajanje s AOL-om i "otključa" vrijednost Yahooovih udjela u azijskim internetskim tvrtkama. Starboard želi da Yahoo otpiše internetsko poslovanje, zatim u posebnu kompaniju izdvoji udjele u Alibabi i Yahoo Japan te se potom spoji s AOL-om i tako monetizira tu imovinu. Izgleda da se takva ideja sviđa i drugoj strani jer pritisak za spajanje dolazi i sa strane AOL-ovih dioničara. Prema navodima Reutersa, na nedavnom sastanku s Timom Armstrongom dva dioničara AOL-a iz top 10 ljestvice iznijeli su podatak da bi poslovanje zajedničke kompanije donijelo do 1,5 milijardi dolara ušteda.
Za to vrijeme šefica Marissa Mayer već je počela koristiti dio od 9,4 milijardi dolara dobivenih prodajom dijela udjela u kineskom Alibabi pri rujanskom izlistavanju na burzu.Kompanija je objavila da će kupiti digitalni video oglašivački servis BrightRoll za 640 milijuna dolara, pa će njegova platforma za video oglašavanje biti najveća u SAD-u. BrightRoll omogućuje automatsko online video oglašavanje za neke od najvećih svjetskih brandova, a neto prihodi te tvrtke mogli bi ove godine dosegnuti 100 milijuna dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu