14 trikova pomoću kojih vas trgovci potiču da potrošite više

Autor: Poslovni.hr , 12. studeni 2014. u 12:28
Thinkstock

Postoji niz načina kojima trgovine suptilno utječu na vaše ponašanje.

Trgovine se, a da toga potrošač nije niti svjestan, u pravilu pomno uređuju da bi kupac već na samom ulazu došao u kontakt sa što više proizvoda i da putem do blagajne “zaboravi” po što je zapravo došao, ali da pritom kupi što više stvari. Postoji niz načina kojima trgovine suptilno utječu na vaše ponašanje, a portal 24 sata Potrošač izdvojio je 14 primjera:

  1. Ulaz je desno jer ljudi radije hodaju suprotno od smjera kazaljke na satu
  2. Tzv. zona kočenja: odmah na ulazu treba smiriti kupce kako ne bi žurili i ostvarili svoj plan o planskom kupovanju
  3. Palete u prolazima kao zapreke koče kupce
  4. Dugi regali – sprečavaju da kupci nalaze prečace i da vide više proizvoda
  5. Kupci koji vide robu na paletama ili pod panoima na kojima piše “akcija” prije će je kupiti zbog straha da je sutra neće biti
  6. Velika pakiranja i znakovi jarkih boja upućuju na to da je određeni proizvod povoljan, no to ne mora uvijek biti tako
  7. Što su kolica veća, kupci u njih nesvjesno stavljaju više proizvoda. Zato u nekim trgovinama niti nema košara
  8. Mekši pod usporava kolica i tako potrošač primjećuje veći broj proizvoda
  9. Ono što se najviše kupuje nalazi se na kraju trgovine
  10. Kombinirano postavljanje – pored špageta su gotovi umaci
  11. Jeftini artikli se nalaze na dnu police, a skuplji u sredini
  12. Ako jeftiniji, srednji i skuplji stoje jedan kraj drugoga, kupac će odabrati srednje skup
  13. Velik izbor u prvoj trećini regala usporava kupca
  14. Artikli za najmlađe su uz blagajnu  

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close