Njemačka grupa Henkel ostvarila je u trećem tromjesečju rast dobiti i prodaje, pa je u utorak povećala procjene zarade i za cijelu ovu godinu.
Taj proizvođač deterdženta za rublje Persil i Schwarzkopf šampona za kosu ostvario je u proteklom tromjesečju prilagođenu dobit prije kamata i poreza (EBIT) u iznosu od 693 milijuna eura, 3,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Pritom je na području istočne Europe Henkel ostvario rast prodaje od 3,1 posto na godišnjoj razini, unatoč poteškoćama u Rusiji, gdje je zbog sankcija zapadnih zemalja oslabila potrošnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu