Želite li raditi za neki novopokrenuti startup, vjerojatno vas čekaju sati i sati posla, ali ako zaista vjerujete u ono što radite, to vam može promijeniti karijeru.
Iako posjedujete određena znanja, to često nije dovoljno kako bi se prilagodili zahtjevima tvrtke i novom okruženju.
Ovo su prema Mashableu neke od osobina koje bi svaki novi zaposlenik startupa trebao imati:
1. Umrežavanje
Želite li raditi u novoj tvrtki, vrlo je važno povezati se s ljudima koji imaju sličnih iskustava. LinkedIn je sjajno mjesto za to, a osim interneta poželjno je razgovarati s ljudima "u četiri oka".
2. Dobar životopis
Vaš životopis treba sadržavati sve što ste do sada postigli: projekte na kojima ste radili, probleme koje ste riješili, stvari koje ste napravili i timovi koje ste vodili.
3. Prilagodljivost
Svaki novi zaposlenik trebao bi biti spreman brzo se prilagoditi na radno okruženje i politiku kuće za koju radi.
4. Samopouzdanje
Prilikom razgovora za posao, vrlo je važno da pojedinac pokaže želju za uspjehom i da zrači energijom. Poslodavci traže uporne i pouzdane ljude jer su takve osobine poželjne u svim radnim okruženjima.
Foto: Thinkstock
5. Dobro baratanje s brojkama
Uvijek kada preuzimate novu poziciju, važno je znati raspravljati, uvjeriti i demonstrirati na koji ćete način doprinijeti razvoju tvrtke. Kako su danas u mnogim poslovima najvažnije brojke, trebate znati "baratati" s njima.
6. Incijativa
Najuspješniji su oni koji sami preuzimaju inicijativu i sami rade na projektima. Samostalnost se danas najviše cijeni jer je to osobina koja pruža povjerenje i sigurnost.
7. Osobno brendiranje
Želja svakog startupa je zaposliti osobu za koju se već zna i za koju će se "pročuti". Osoba koja je na neki način stvorila vlastiti brend ima prednost pri traženju posla.
8. Prezentacijske osobine
U današnje vrijeme vrlo je važno uvjeriti ljude i prezentirati se na najbolji način. Prezentacijske osobine važne su za pojedinca, za radni kolektiv, ali i za potencijalne investitore.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu