Optima Telekom postao je nositeljem međunarodnog certifikata upravljanja informacijskom sigurnošću, ISO/IEC norme 27001:2013, te certifikata upravljanja kvalitetom, ISO norme 9001:2008, čime je zaokružio svoj sustav upravljanja informacijskom sigurnošću kao i kvalitetom isporuke telekomunikacijskih usluga.
Obje norme predstavljaju veliku prednost, ali i opipljivu korist, za svaku tvrtku koja ih posjeduje kao i za sve njene klijente i poslovne partnere. Certifikat upravljanja informacijskom sigurnošću prema normi ISO/IEC 27001:2013, kojeg posjeduje tek nekoliko tvrtki u Hrvatskoj, opsežno pristupa pitanjima sigurnosti informacija te definira sigurnosne kontrole koje je potrebno ugraditi u organizaciju. Različita sredstva u vlasništvu organizacije, poput digitalnih informacija, informacija u papirnatom obliku, fizičkih sredstava kao što su računala i računalne mreže, ali i znanja kojima organizacija raspolaže, zahtijevaju zaštitu, a norma ISO/IEC 27001:2013 upravo pomaže u toj zaštiti te je prihvaćena kao standard u najvećim i najuspješnijim poslovnim sustavima.
Certifikat upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008 postavlja zahtjeve za uspostavu i održavanje sustava upravljanja kvalitetom što je nužno za uspješno vođenje i poslovanje organizacije. Radi se o najraširenijoj međunarodnoj normi koja predstavlja pozitivan doprinos na ostvarenje poslovnih ciljeva kroz veću kvalitetu proizvoda, odnosno usluga, bolju radnu učinkovitost i znatno manji broj grešaka te samim time manje troškove i preciznije isporuke što direktno utječe na zadovoljstvo korisnika i njihovo povjerenje.
“Dobivanje ISO certifikata veliko je postignuće za svaku tvrtku. Ono je dokaz da poslovanje trvtke zadovoljava široke međunarodne standarde što potvrđuje i kvalitetu usluga koje pruža svojim korisnicima. Kao najveću prednost za Optima Telekom vidimo osjećaj sigurnosti koji oznaka ISO certifikata ulijeva korisnicima naših usluga i poslovnim partnerima što neupitno utječe i na njihovo povjerenje” istaknuo je Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekoma. “Posjedovati ISO certifikat znači biti usmjeren na kontinuirano ulaganje u poboljšanje poslovanja te predstavlja temelj za uspješan rast i razvoj kompanije. Ovom certifikacijom zaokružili smo segment korporativnog upravljanja koji se tiče sigurnosti i kvalitete poslovanja.”
Podsjetimo, u veljači ove godine Optimin kontaktni centar prvi je u regiji zaslužio certifikat prema standardu EN 15838 koji podrazumijeva kreiranje najbolje prakse usmjerene prema korisniku i ispunjavanju njegovih očekivanja.
Certifikacijsku reviziju provela je tvrtka SGS Group, vodeća svjetska tvrtka za inspekciju, verifikaciju, ispitivanje i certifikaciju.