Potrošnja na oglašavanje potaknula snažan skok tromjesečnih prihoda Alibabe

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. studeni 2014. u 18:54
Foto: Reuters

Najveća kineska kompanija za elektronsku trgovinu Alibaba izvijestila je u utorak o skoku tromjesečnih prihoda, zahvaljujući pojačanoj potrošnji na oglašavanje koju je potaknuo skok prometa u Kini.

Najveća kineska kompanija za elektronsku trgovinu Alibaba izvijestila je u utorak o skoku tromjesečnih prihoda, zahvaljujući pojačanoj potrošnji na oglašavanje koju je potaknuo skok prometa u Kini.

U razdoblju od srpnja do rujna Alibabini prihodi poskočili su 54 posto, na 16,8 milijardi juana (2,75 milijardi dolara), prenosi Bloomberg poslovne rezultate kompanije koja je nedavno uvrstila dionice u kotaciji na američkoj burzi, prikupivši rekordnih 25 milijardi dolara. Dionice su tada prodavane po cijeni od 68 dolara a cijena im je u međuvremenu poskočila 50 posto, navodi Bloomberg.

Skok tromjesečnih prihoda rezultat je nastojanja Alibabe da novim alatima za oglašavanje koji analiziraju sklonosti korisnika privuče više kompanija i oglasa na svoje platforme za elektronsku trgovinu. Inače, Alibaba bilježi oko 307 milijuna aktivnih kupaca, prema podacima iz rujna, navodi Bloomberg.

Neto dobit smanjena je u istom razdoblju za 39 posto, na 3,03 milijarde juana (494 milijuna dolara), zbog značajno povećanih troškova na ime naknada zaposlenicima prema izvedbi dionica i amortizacije nematerijalne imovine, navodi su u priopćenju kineske kompanije.

U Alibabi skreću pozornost i na intenzivne pripreme za 11. studenoga, kineski Dan samaca kada potrošnja tradicionalno bilježi vrhunac. U borbi za unosno tržište od 527 milijuna Kineza koji Internetu pristupaju putem mobilnih uređaja konkurencija im je Tencent Holding.

Predsjednik kompanije Jack Ma prošlog je mjeseca najavio i mogućnost suradnje s američkim tehnološkim divom Appleom na uslugama mobilnog plaćanja, i to dok je bio u posjetu Hollywoodu u potrazi za partnerima kako bi paletu usluga upotpunio televizijskim i filmskim sadržajima. Oko 29 posto prihoda na maloprodajnim tržištima u Kini generira se mobilnim plaćanjem, ističu u Alibabi.

Kina broji 632 milijuna korisnika interneta i po tome joj može parirati još samo Indija.

Komentirajte prvi

New Report

Close