Google ušao na hrvatsko tržište glazbe

Autor: Bernard Ivezić , 05. studeni 2014. u 13:29
Nenad Marčec, HDS ZAMP/ Anto Magzan/PIXSELL

Kompanija je pravno regulirala status YouTubea u Hrvatskoj.

Google je ušao na hrvatsko tržište glazbene i videodistribucije. S HDS ZAMP-om potpisao je ugovore kojima je definirao naknade za vlasnike glazbenih prava.

Google će tako, kroz svoj servis Google Play, nakon Deezera i Rdia biti treći globalni igrač koji će prodavati glazbu u Hrvatskoj digitalnim putem. Appleov iTunes, iako se govorilo da čeka samo ulazak Hrvatske u EU, zasad to ne planira. Osim toga, kompanija je pravno regulirala status YouTubea u Hrvatskoj. Nenad Marčec, direktor ZAMP-a, kaže da je potpisivanje ugovora s Googleovim YouTubeom prekretnica. "S ovim novim izvorom prihoda naši članovi profitirat će i u financijskom smislu od korištenja njihovih djela u audiovizualnim i glazbenim videosadržajima na YouTubeu", zaključuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close