Google je ušao na hrvatsko tržište glazbene i videodistribucije. S HDS ZAMP-om potpisao je ugovore kojima je definirao naknade za vlasnike glazbenih prava.
Google će tako, kroz svoj servis Google Play, nakon Deezera i Rdia biti treći globalni igrač koji će prodavati glazbu u Hrvatskoj digitalnim putem. Appleov iTunes, iako se govorilo da čeka samo ulazak Hrvatske u EU, zasad to ne planira. Osim toga, kompanija je pravno regulirala status YouTubea u Hrvatskoj. Nenad Marčec, direktor ZAMP-a, kaže da je potpisivanje ugovora s Googleovim YouTubeom prekretnica. "S ovim novim izvorom prihoda naši članovi profitirat će i u financijskom smislu od korištenja njihovih djela u audiovizualnim i glazbenim videosadržajima na YouTubeu", zaključuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu