Domena Holiday.com vrijedi 20 mil. funti?

Autor: Poslovni dnevnik , 03. studeni 2014. u 22:00
Prodaje se 'sveti gral turističke industrije'/FOTOLIA

Prodaje se domena u koju vlasnik nije mogao uložiti dovoljno novca da iskoristi sav njezin razvojni potencijal.

Nova rekordna cijena jedne domene mogla bi se postići u srijedu na aukciji u Londonu, gdje će kupcima biti ponuđena web adresa Holiday.com.  

Prepostavlja se da bi cijena tog, kako ga zovu, "svetog grala turističke industrije" mogla dosegnuti i do 20 milijuna funti. Prodaje se tijekom World Travel Marketa, a mogla bi postići rekordnu cijenu jer je, kako navodi The Guardian. riječ 'holiday' jedna od najtraženijih na internetu. Prema Guinnessovoj knjizi rekorda, dosadašnji je rekorder domena Sex.com, ords, koju je 2010. Clover Holdings platio 13 milijuna dolara, odnosno 8.1 milijuna funti- to je najveća svota plaćena za transakciju u kojoj se prodaje samo ime, bez popratnog biznisa.Brian Sharples, osnivač i izvršni direktor turističkog sajta HomeAway, rekao je da je njegova kompanija 2007. platila 35 milijuna dolara za VacationRentals.com kako bi bila sigurna da tu domenu neće kupiti konkurencija, Expedia.com.Farad Laaforce, direktor u aukcijskoj kući Breathe Luxury, opisao je Holiday.com kao premium  domenu.

"Holiday je glavna ključna riječ u turističkoj industriji. Termin 'vacation' koristi se samo u SAD-u, dok ljudi u Indiji i Kini koriste riječ 'holiday', koja zato ima ogroman potencijal", rekao je Laaforce. Domenu prodaje američka kompanija koja nema dovoljno novca da bi u potpunosti iskoristila taj potencijal, otkrio je Laaforce. Domena koja sadrži samo jednu riječ vrijedna je jer se lako pamti, napominje Richard Winslow, šef  web hosting servisa na sajtu za registraciju domena. "Moraš imati business plan i biti sposoban koristiti ime i tržište što efikasnije", kaže Winslow. Simon Press, stariji direktor World Travel Marketa, kaže da će Holiday.com omogućiti vrlo visok plasman u alatima za pretraživanja za svog vlasnika.

"To će privući ogroman interes kompanija iz turističke industrije i poduzetnika željnih što veće zapaženosti u sektoru," rekao je Press. Tanas? Rivers, brand manager online putničke agencije On the Beach upozorava da kupnja domene nije garancija online uspjeha. "Koliko god neka domena bila plaćena, neophodna je znatna investicija ako želimo da brand bude u rangu sa najznačajnijim, već uhodanim online putničkim sajtovima," izjavila je za Guardian Tanas? Rivers. Na aukciji će biti ponuđene i adrese kao što su Journey.com, Paradise.com i Doha.com, za koje se pretpostatvjla da će biti prodane za pričilan iznos zbog nogometnog Svjetskog prvenstva koje će se održati u Kataru.

Komentirajte prvi

New Report

Close