Najprodavanija svjetska tekila odlazi u ruke Engleza

Autor: Tomislav Pili , 03. studeni 2014. u 22:01
Diageo je izvijestio o padu prodaje žestokih pića za 1,5 posto

Diageo je spreman za Don Julio meksičkoj tvrtki Jose Cuervo – uz gotovinu – dati i svoj brend viskija Bushmills.

Viski i votka pripadaju prošlosti, budućnost je u tekili, smatra najveći svjetski proizvođač žestokih pića, britanski Diageo.

Kako otkriva Wall Street Journal, Diageo je vrlo blizu zaključenja ugovora s Jose Cuervom, tvrtkom u vlasništvu meksičke obitelji Beckmann, kojim bi u potpunosti preuzeo njihov brend tekila Don Julio. Diageo sada posjeduje polovicu vlasništva u tom brendu, a transakcija bi se zaključila dijelom kao isplata u gotovini, a dijelom u zamjeni imovine.Da bi došao do cijelog Don Julia, Diageo je spreman Jose Cuervu ponuditi svoj brend viskija Bushmills.

Do zaključenja ugovora moglo bi doći najranije sljedećeg tjedna, tvrdi američki poslovni medij. I Diageo i Jose Cuervo ostali su nedostupni na upit Reutersa o ovim navodima. Britanska kompanija bi preuzimanjem ovog brenda ušla u vrlo profitabilan segment tekila gdje je Jose Cuervo sa Don Juliom, vrlo jak igrač. Prodaja tog brenda ove godine raste za 25 posto, a Jose Cuervo – inače tvrtka osnovana prije 219 godina – najveći je proizvođač tekile na svijetu.

Meksička i britanska tvrtka dugo su imale sporazum o zajedničkoj distribuciji koji je prekinut prošle godine.Ojačavanje prodajnog portfelja posebno je značajno za Diageo u svjetlu posljednjih poslovnih rezultata objavljenih krajem prošlog tjedna. Proizvođač Johnny Walker viskija i votke Smirnoff izvijestila je o padu prodaje za 1,5 posto, ponajviše zbog slabljenja valuta na rastućim tržištima. Gledano po regijama, Sjeverna Amerika i Afrika su stagnirale dok je prodaja u Europi i Južnoj Americi pala za 1,5 posto. Najveći pad prodaje od preko sedam posto Diageo je zabilježio u azijsko-pacifičkoj regiji.

Komentirajte prvi

New Report

Close