Medvjedić Teddy stiže na tržište za dva mjeseca

Autor: Ana Blašković , 02. studeni 2014. u 22:00
Ana Burica, suosnivačica projekta Teddy the Guardian/Grgur Žućko/PIXSELL

Nekad su tehnološki divovi definirali tržište, a danas su to startupovi, poruka je okruglog stola IBM Foruma.

Teddy the Guardian, plišani medvjedić s integriranim senzorima koji prate vitalne znakove djeteta i informacije šalju roditeljima i pedijatru na mobitel, ujedno jedno od najzvučnijih domaćih startup imena, mogao bi se na tržištu pojaviti za dva mjeseca.

"Teddy the Guardian razvijamo već 14 mjeseci, a sada smo jedan do dva mjeseca do lansiranja alfa verzije na tržište", najavila je susnivačica tog startupa Ana Burica na IBM-ovoj konferenciji. Sudjelujući na okruglom stolu o startupima, rekla je da se svojom inovacijom nadaju u budućnosti dijelom zamijeniti standardne medicinske uređaje.Rasprava je okupila uspješna startup imena: Matu Rimca iz Rimac automobila, pokretače Nanobita Alana Suminu i Zorana Vučinića te Aleksandru Mojsilović, nositeljicu titule IBM Fellow, što je priznanje najizuzetnijim stručnjacima kompanije. Dok su nekad tehnološki divovi definirali tržište, danas su to startupovi koji zahvaljujući novim tehnologijama mijenjaju poslovne modele diljem svijeta.

"Ranije smo imali dugačak proces razvoja proizvoda, danas si ne možete dopustiti razvoj softvera 12 godina. Brzina više nije karakteristika samo startupova već tržište tjera sve tvrtke da razmišljaju 'na nogama'", poručila je Mojsilović.U brzorastućem IT segmentu, besplatnim videoigrama za pametne telefone, svoj dio tržišta našla je tvrtka Nanobit. Inovativni "premium business" model, lansiranje besplatnih igara za koje se dodatne "opcije" mogu doplatiti, naizgled paradoksalno, jedan je od najprofitabilnijih. U počecima su, kaže Alan Sumina iz Nanobita, skupljali novac za prvi iPhone, a danas njihove igre broje 40 milijuna "downloada".

Zapošljavaju 45 radnika, od kojih samo 15 u ovoj godini, a prihod će dosegnuti između 22 i 24 milijuna kuna.Mate Rimac prije četiri godine počeo je u garaži, a danas je jedini domaći proizvođač automobila sa 60 zaposlenih. "Zadnji investitor koji je uložio u tvrtku vrijednost je procijenio na 70 milijuna eura", kaže, dodajući da planiraju u siječnju prvu isporuku privatnom kupcu. "S Conceptom One idemo u Njemačku, a nadamo se 2015. isporučiti tri, četiri auta. Koncentriramo se na iduću generaciju i razvoj novih modela", kaže Rimac. 

Komentari (4)
Pogledajte sve

trebao bi sad stić [emo_naivan]


Stari nemoj bit tako pamaetan, vec se uhvati neceg i izradi bilo sto! Kad ces uciniti barem 10% od onog sto je ona ucinila i kada procitam sto si ti to tocno izradio onda mozes tako pricat kako pricas i sada, a to je jedan od obicajnijih poteza u hrvata, tj. Pljuj po svemo o om sto nije moje.

Ne pričam o njoj nego o novinarima i portalima koji podgrijavaju taj start up hype, ali čini mi se da ti je ovo osobno pa ću stati na tome. Malo pročitaj o korelaciji pojmova start up i skalabilnost pa vidi da li se negdje te igračke uklapaju

Stari nemoj bit tako pamaetan, vec se uhvati neceg i izradi bilo sto! Kad ces uciniti barem 10% od onog sto je ona ucinila i kada procitam sto si ti to tocno izradio onda mozes tako pricat kako pricas i sada, a to je jedan od obicajnijih poteza u hrvata, tj. Pljuj po svemo o om sto nije moje.

Još malo i pekare i vulkanizeri će dobiti etiketu start up

New Report

Close