Američki lanac brze prehrane McDonald’s, koji se u zadnje vrijeme suočava sa stagnacijom poslovanja, uskoro će lansirati marketinšku kampanju s novim sloganom, piše The Wall Street Journal, pozivajući se na upućene izvore.
Novi slogan bi navodno trebao glasiti "Lovin’ Beats Hatin" (u slobodnom prijevodu: ljubav pobjeđuje mržnju), s ciljem "širenja sreće" kao odgovor na internetske izljeve mržnje, piše WSJ.
Novi slogan ipak neće u potpunosti zamijeniti postojeći "I'm Lovin' It", koji je uveden 2003. godine. Očekuje se kako će kampanja krenuti početkom siječnja, a uključivat će i televizijski spot za vrijeme SuperBowla koji se održava 1. veljače.
Internetska zajednica nije oduševljena novim sloganom i Twitterom su se već proširile brojne kritike. "Novi slogan je potpuno pogrešan. Tko je to smislio?", "Mislim da ovo neće završiti dobro", "Najgori slogan u povijesti oglašavanja?" – neki su od komentara korisnika Twittera, koje prenosi Business Insider.
Podsjetimo, dobit McDonald'sa u razdoblju od srpnja do rujna smanjena je za 30 posto, na 1,07 milijardi dolara. Prihodi kompanije smanjeni su za 4,6 posto, na 6,99 milijardi dolara.
I don't see this ending well RT @TheAVClub: McDonald’s new slogan is “Lovin’ Beats Hatin’” http://t.co/x5y3BDAsWq pic.twitter.com/LaFCShtsk6
— Mr. LA Sports Fan (@MrLASportsFan) October 28, 2014
McDonald's new slogan – Lovin' Beats Hatin' – the worst ever in the history of advertising?
— Jude Sheerin (@Write_Well) October 28, 2014
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu