Mcdonald’s navodno uvodi novi slogan, internetskim korisnicima se ne sviđa

Autor: Poslovni.hr , 29. listopad 2014. u 17:33
Reuters

McDonald’s, koji se u zadnje vrijeme suočava sa stagnacijom poslovanja, uskoro će lansirati marketinšku kampanju s novim sloganom, piše The Wall Street Journal.

Američki lanac brze prehrane McDonald’s, koji se u zadnje vrijeme suočava sa stagnacijom poslovanja, uskoro će lansirati marketinšku kampanju s novim sloganom, piše The Wall Street Journal, pozivajući se na upućene izvore.

Novi slogan bi navodno trebao glasiti "Lovin’ Beats Hatin" (u slobodnom prijevodu: ljubav pobjeđuje mržnju), s ciljem "širenja sreće" kao odgovor na internetske izljeve mržnje, piše WSJ.

Novi slogan ipak neće u potpunosti zamijeniti postojeći "I'm Lovin' It", koji je uveden 2003. godine. Očekuje se kako će kampanja krenuti početkom siječnja, a uključivat će i televizijski spot za vrijeme SuperBowla koji se održava 1. veljače.

Internetska zajednica nije oduševljena novim sloganom i Twitterom su se već proširile brojne kritike. "Novi slogan je potpuno pogrešan. Tko je to smislio?", "Mislim da ovo neće završiti dobro", "Najgori slogan u povijesti oglašavanja?" – neki su od komentara korisnika Twittera, koje prenosi Business Insider.

Podsjetimo, dobit McDonald'sa u razdoblju od srpnja do rujna smanjena je za 30 posto, na 1,07 milijardi dolara. Prihodi kompanije smanjeni su za 4,6 posto, na 6,99 milijardi dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close