Trendovi u europskom kampingu, kvaliteta u hrvatskim kampovima, novi načini oglašavanja, kamp kao nositelja razvoja destinacije, samo su neke od tema kojima se ovih dana bave sudionici 8.Kongresa hrvatskog kampinga koji se održava u Starigrad Paklenici.
Kampovi, inače, čine četvrtinu smještajnog kapaciteta hrvatskog turizma, a ove su sezone zbog lošeg vremena bili na velikom iskušenju. – Vremenske neprilike najviše pogađaju kampove,ali uspješna sezone je pokazala žilavost našeg turističkog proizvoda – kazao je na Kongresu zamjenik ministra turizma Daglas Koraca.
– Strategija razvoja turizma do 2020. dala je svoj putokaz za daljnji razvoj kampinga. Detektirali smo kako želimo ulaganja u kvalitetu kampova, obogaćivanje doživljajne ponude, podizanje kategorija, te uvođenje dodatnih standarda kvalitete usluge. Uz očekivano povećanje kvalitete i raznolikosti ponude kampova očekuje se da kampovi u 2020. godini mogu dostići bruto iskorištenost od 23 posto, što je tri postotna boda više nego 2011. – kazao je Koraca.
Ministarstvo turizma, kroz program dodjele bespovratnih potpora pod nazivom „Konkurentnost turističkog gospodarstva“, ove godine, među ostalim, financira 51 projekt s gotovo četiri milijuna kuna od čega nešto više od milijuna za projekte u 13 kampova diljem Hrvatske. Poseban značaj dat je razvoju kamping ponude u kontinentalnoj Hrvatskoj i u zaleđu jadranskog priobalja. To nije slučajan izbor. Na tradicionalnim kamping tržištima poput Nizozemske, Francuske ili Njemačke raste zanimanje upravo za kampovima u unutrašnjosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu