Među Nijemcima i Francuzima raste interes za kampovima u unutrašnjosti

Autor: Agencija VLM , 29. listopad 2014. u 16:17
Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Kampovi, inače, čine četvrtinu smještajnog kapaciteta hrvatskog turizma, a ove su sezone zbog lošeg vremena bili na velikom iskušenju.

Trendovi u europskom kampingu, kvaliteta u hrvatskim kampovima, novi načini oglašavanja, kamp kao nositelja razvoja destinacije, samo su neke od tema kojima se ovih dana bave sudionici 8.Kongresa hrvatskog kampinga koji se održava u Starigrad Paklenici.

Kampovi, inače, čine četvrtinu smještajnog kapaciteta hrvatskog turizma, a ove su sezone zbog lošeg vremena bili na velikom iskušenju. – Vremenske neprilike najviše pogađaju kampove,ali uspješna sezone je pokazala žilavost našeg turističkog proizvoda – kazao je na Kongresu zamjenik ministra turizma Daglas Koraca.

– Strategija razvoja turizma do 2020. dala je svoj putokaz za daljnji razvoj kampinga. Detektirali smo kako želimo ulaganja u kvalitetu kampova, obogaćivanje doživljajne ponude, podizanje kategorija, te uvođenje dodatnih standarda kvalitete usluge. Uz očekivano povećanje kvalitete i raznolikosti ponude kampova očekuje se da kampovi u 2020. godini mogu dostići bruto iskorištenost od 23 posto, što je tri postotna boda više nego 2011. – kazao je Koraca.

Ministarstvo turizma, kroz program dodjele bespovratnih potpora pod nazivom „Konkurentnost turističkog gospodarstva“, ove godine, među ostalim, financira 51 projekt s gotovo četiri milijuna kuna od čega nešto više od  milijuna za projekte u 13 kampova diljem Hrvatske. Poseban značaj dat je razvoju kamping ponude u kontinentalnoj Hrvatskoj i u zaleđu jadranskog priobalja. To nije slučajan izbor. Na tradicionalnim kamping tržištima poput Nizozemske, Francuske ili Njemačke raste zanimanje upravo za kampovima u unutrašnjosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close