Američko poslovanje Deutsche Telekoma (DT), T-Mobile US izvijestio je da je u trećem ovogodišnjem tromjesečju ostvario rekordan rast broja pretplatnika zahvaljujući agresivnoj marketinškoj kampanji, no povećao je i gubitak zbog troškova integracije svoje mreže MetroPCS.
Taj četvrti po veličini bežični operater u SAD-u preokrenuo je višegodišnji trend pada broja pretplatnika, zahvaljujući agresivnim marketinškim kampanjama i popustima. Naime, u trećem ovogodišnjem tromjesečju povećao je broja postpaid korisnika za rekordnih 1,4 milijuna.
Sada u toj kompaniji očekuju da će u 2014. privući od 4,3 do do 4,7 milijuna novih klijenata, dok su ranije procjenjivali da će ih biti od 3 do 3,5 milijuna.
Prihodi T-Mobile US-a porasli su u tome razdoblju za 10 posto, na 7,35 milijardi dolara, što je u skladu s predviđanjima analitičara na Wall Streetu.
No, taj operater je izvijestio i o gubitku od 12 centi po dionici, što je više nego u istom razdoblju prošle godine, kada je gubitak iznosio 5 centi po dionici. Kao razlog povećanju gubitka u kompaniji navode gašenje nekompatibilnih mreža MetroPCS u Bostonu i Las Vegasu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu