Facebookova vlastita video platforma raste iz dana u dan, a kako je najveća društvena mreža bila ključni "distribucijski kanal" za puštanje YouTube videa, loša vijest za YouTube stoji u činjenici da se korisnici Facebooka sve više okreću videima s Facebooka, piše Mashable.
Facebook je objavio da se dnevno na mreži objavi oko milijardu video materijala, od kojih čak dvije trećine putem mobilnih uređaja. Gledanost Facebook videa od svibnja do srpnja narasla je za 50%, a za očekivati je da se trend rasta i nastavi.
Da podsjetimo, nove video postavke koje je Facebook uveo prošloga mjeseca su brojač pogleda koji svakom korisniku pruža uvid u broj prikaza videa, a druga opcija je popis sličnih videa koja se kao na YouTubeu pojavljuje nakon što je materijal pogledan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu