Još smo sumnjičavi prema online kupnji

Autor: Poslovni dnevnik , 13. listopad 2014. u 22:00
Samo 19% domaćih korisnika kupuje preko interneta/FOTOLIA

Na internetu od Hrvata manje kupuju samo građani Srbije i Bugarske.

Posljednje istraživanje o navikama hrvatskih građana kad je u pitanju online šoping dovelo je do oprečnih podataka.

S jedne strane, Hrvatska je u europskim okvirima pri samom dnu ljestvice govori li se o broju onih koji kupuju putem interneta, a s druge, izuzetno velik broj ljudi prije same kupnje koristi svjetsku globalnu mrežu kako bi istražilo proizvode koji ih zanimaju. Konkretno, samo 19 posto domaćih korisnika kupuje preko interneta, ali ih 78% istražuje na webu. Prema procjenama  koje je objavila agencija TELUM marketing, više od polovice vlasnika pametnih mobitela koriste mobitele u kupovini.

"Iste koriste dok se nalaze u trgovini s ciljem pronalaženja dodatnih informacija o kupnji. Navedene aktivnosti služe i za informiranje o dostupnosti i nižim cijenama u konkurentskim trgovinama", stoji u priopćenju. Napominje se kako  takav razvoj situacije ukazuje na iznimno visok utjecaj informacija prikupljenih preko interneta. "Iako smo kao nacija i dalje vrlo oprezni kod online kupnje, taj postotak iz godine u godinu raste i danas doseže 19% ukupnog broja korisnika. Od europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem, samo Srbija sa 16% i Bugarska sa 18% imaju niži postotak. Na vrhu ljestvice se nalazi britansko tržište s visokih 47% internet kupaca", pojašnjavaju.

Komentirajte prvi

New Report

Close