Posljednje istraživanje o navikama hrvatskih građana kad je u pitanju online šoping dovelo je do oprečnih podataka.
S jedne strane, Hrvatska je u europskim okvirima pri samom dnu ljestvice govori li se o broju onih koji kupuju putem interneta, a s druge, izuzetno velik broj ljudi prije same kupnje koristi svjetsku globalnu mrežu kako bi istražilo proizvode koji ih zanimaju. Konkretno, samo 19 posto domaćih korisnika kupuje preko interneta, ali ih 78% istražuje na webu. Prema procjenama koje je objavila agencija TELUM marketing, više od polovice vlasnika pametnih mobitela koriste mobitele u kupovini.
"Iste koriste dok se nalaze u trgovini s ciljem pronalaženja dodatnih informacija o kupnji. Navedene aktivnosti služe i za informiranje o dostupnosti i nižim cijenama u konkurentskim trgovinama", stoji u priopćenju. Napominje se kako takav razvoj situacije ukazuje na iznimno visok utjecaj informacija prikupljenih preko interneta. "Iako smo kao nacija i dalje vrlo oprezni kod online kupnje, taj postotak iz godine u godinu raste i danas doseže 19% ukupnog broja korisnika. Od europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem, samo Srbija sa 16% i Bugarska sa 18% imaju niži postotak. Na vrhu ljestvice se nalazi britansko tržište s visokih 47% internet kupaca", pojašnjavaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu