Aon – pouzdan, stabilan i poželjan vlasnik Certifikata bonitetne izvrsnosti

Autor: Marta Duić , 09. listopad 2014. u 08:36
Fotografija: Thinkstock

U Aonu su odavno prepoznali da klijenti žele proizvode i usluge koje odgovaraju njihovim jedinstvenim potrebama i koje pružaju profesionalci s temeljitim poznavanjem svojeg područja rada i lokalnog tržišta

Biti prepoznat kao pouzdan, siguran i poželjan partner, želja je svih uspješnih poduzeća. S ciljem unapređenja kvalitete poslovanja u Hrvatskoj, tvrtka Bisnode započela je s projektom certificiranja poslovnih subjekata koji su svojim dugogodišnjim poslovanjem zaslužili biti ocijenjeni kao izvrsni. Certifikat bonitetne izvrsnosti jedan je od najvažnijih europskih standarda kojima se definira kvaliteta poslovanja te je međunarodno priznata oznaka poslovne izvrsnosti tvrtke. Certifikat je službena potvrda koja je rezultat analize financijskih izvještaja za prošlu godinu te ujedno i prognoza uspješnosti u poslovanju za narednih 12 mjeseci. Jedan od ponosnih vlasnika certifikata je tvrtka Aon.

Aon je s aktivnostima na hrvatskom tržištu započeo 2000. godine, čim je uspostavljen zakonodavni okvir za obavljanje djelatnosti posredovanja u osiguranju i reosiguranju, te smo prvi registrirani broker za osiguranje u Republici Hrvatskoj. Ako gledamo širu sliku, Aon pruža usluge klijentima širom svijeta već više od tri stoljeća, i to u 500 ureda u 120 zemalja. Vodeći su svjetski pružatelj usluga upravljanja rizicima, posredovanja u osiguranju i reosiguranju te savjetovanja o ljudskim resursima.

Brinu o dvije vrlo važne stvari s kojima se sve kompanije, bez obzira na industriju i veličinu susreću, a to su rizik i ljudski kapital. Njihovu prepoznatljivu kvalitetu usluge, koja se očituje u inovativnom i učinkovitom upravljanju rizicima i rješenjima usmjerenim na povećanje produktivnosti radne snage duguju marljivom radu više od 65.000 zaposlenika širom svijeta, dok u hrvatskom uredu radi 12 djelatnika od kojih njih 9 ima ovlaštenje HANFA-e za obavljanje poslova posredovanja u osiguranju i reosiguranju.

U Aonu su odavno prepoznali da klijenti žele proizvode i usluge koje odgovaraju njihovim jedinstvenim potrebama i koje pružaju profesionalci s temeljitim poznavanjem svojeg područja rada i lokalnog tržišta. Shvatili su da globalizacija od njih zahtijeva sposobnost ispunjavanja dva najvažnija zadatka: pronaći najbolje ideje iz cijeloga svijeta i zatim ponuditi rješenja na lokalnoj razini. Zahvaljujući prisutnosti u svim dijelovima svijeta, ogromnom potencijalu intelektualnog kapitala, te vrhunskoj tehnologiji, uspjeli su razviti tvrtku za pružanje profesionalnih usluga koja može ispuniti te važne ciljeve u područjima za kojima sve više raste potražnja na tržištu – posredovanje u osiguranju, upravljanje rizicima i savjetovanje o ljudskim resursima.
 

Ukratko se predstavite, koju funkciju obnašate i kako dugo?

Moje ime je Anđela Šutija, dipl.oec., i obnašam funkciju predsjednice Uprave Aon-a od samog osnivanja društva u Hrvatskoj, dakle od 2000. godine. Imam 20 godina iskustva u industriji osiguranja, kako na osigurateljnoj tako i na strani brokera za osiguranje.

Što za Vas znači činjenica da je Vaše poduzeća postalo nositeljem Certifikata bonitetne izvrsnosti za ovu godinu?

Izuzetna nam je čast što smo prepoznati kao pouzdan, stabilan i poželjan partner. Ovaj Certifikat potvrda je naše dugoročne usmjerenosti ka izvrsnosti – usluge koju svakodnevno pružamo našim klijentima te vrijednosti koju stvaramo našim dioničarima. Poduzeća koja su zaslužila Certifikat bonitetne izvrsnosti predstavljaju sam vrh domaćeg gospodarstva te stoje uz bok ostalim poduzećima iz EU jer se i na njih primjenjuju isti rigorozni kvalifikacijski kriteriji. Lijepo je znati da ste u društvu s najboljima i najuspješnijima.

Kako dolazite do novih kupaca i poslovnih partnera te kakve su reakcije na činjenicu da posjedujete Certifikat bonitetne izvrsnosti?

Do novih korisnika usluga dolazimo kroz mješavinu nekoliko različitih modela – kroz našu globalnu mrežu, putem usmene predaje (word of mouth) te kroz aktivan i sustavan pristup razvoju poslovanja. Činjenica da posjedujemo Certifikat bonitetne izvrsnosti dodatni je argument i razlog zašto postojeći i budući klijenti svoje povjerenje poklanjaju upravo nama.

Čime smatrate da ste zavrijedili poštovanje svojih klijenata i partnera?

Poštovanje je nešto što se gradi dugo vremena, to je put koji u pravilu nikada ne završava. S obzirom da smo uslužna djelatnost, smatramo kako je imperativ pažljivo slušati i razumjeti želje klijenata te kontinuirano isporučivati stručnu, visoku profesionalnu uslugu koja odgovara upravo tim individualnim željama i očekivanjima.

Što biste istaknuli kao Vaš najveći poslovni uspjeh?

Zadovoljstvo klijenata našom uslugom, predanost i angažiranost naših djelatnika koji se u svom poslu vode motom „Što mogu napraviti da pomognem Klijentu i što mogu napraviti da pomognem kolegi da pomogne Klijentu?“  te tržišni udio od 30% na hrvatskom tržištu brokera za osiguranje uspjesi su na koje sam posebno ponosna.

 

Bisnode Hrvatska, vodeći je ponuđač poslovnih informacija u Hrvatskoj i dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđivača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu. Uz usluge koje omogućavaju donošenje mudrih poslovnih usluga, Bisnode provodi međunarodni projekt certificiranja najboljih poslovnih subjekata koji su zahvaljujući svim dobrom poslovanju stekle pravo nositelja Certifikata bonitetne izvrsnosti.  Jednu od takvih uspješnih poslovnih tvrtki prepoznatu od strane Bisnode tima upravo ste upoznali.

Komentirajte prvi

New Report

Close