U BiH je otvorena još jedna suvremena autocesta, od Sarajeva zapad do Tarčina, koja spaja srednju Bosnu s ulazom u Hercegovinu, a glavni grad bi trebala osloboditi gužve na ulazima.
Gradnja te najzahtjevnije dionice na Koridoru Vc trajala je nepune dvije godine i završena je prije ugovorenog roka. Izgrađeno je 20 kilometara, od čega 5,5 kilometara tunela i 1,5 kilometara mostova i vijadukata. Vrijednost investicije je gotovo 300 milijuna eura, dok je autocesta na ovoj dionici izgrađena za 20 milijuna KM ispod ugovorene vrijednosti. Cestarina na ovom dijelu autoceste Koridora Vc neće se naplaćivati. "Prvi put nakon rata u Bosni i Hercegovini završen je jedan od najvećih infrastrukturnih projekata.
Na ovoj dionici bilo je angažirano 2000 radnika i više od 60 domaćih kompanija", rekao je Ensad Karić, direktor JP Autoceste FBiH. Od ugovorenih 300 milijuna eura, BiH kompanije su izvele radove vrijedne gotovo 200 milijuna eura.Uime turskog izvođača radova Ekrem Cengiz je rekao da najveće zasluge za otvaranje autoceste pripadaju ljudima u JP Autoceste FBiH i Europskoj investicijskoj banci koji su donijeli odluku da izgradnju ove dionice povjere kompaniji Cengiz Insaat. "Gradnja sljedećih 80 kilometara je finansijski zahtjevnija od dosad izgrađenog dijela, ali nastavak izgradnje znači i otvaranje 25.000 novih radnih mjesta", istaknuo je Zlatko Lagumdžija, zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministara BiH.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu