Zašto je Facebook ‘prisilio’ korisnike na upotrebu Messengera?

Autor: Poslovni.hr , 06. listopad 2014. u 17:47
Thinkstock

Mnogi su se pitali zašto se Facebook odlučio na tako agresivan potez. Čini se kako je na površinu isplivao jedan mogući odgovor.

Facebook je ove godine najavio kako će njegovi mobilni korisnici morati obavezno koristiti aplikaciju Messenger za slanje privatnih poruka.

Donedavno, slanje i pisanje poruka bilo je moguće i unutar glavne Facebookove aplikacije, ali kompanija Marka Zuckerberga odlučila je kako će njezini korisnici morati za dopisivanje koristiti Messenger. Drugim riječima, onaj tko je nekad koristio jednu Facebookovu aplikaciju, sada ih na smartphoneu mora imati dvije (na mobilnoj stranici Facebooka i dalje postoje sve funkcije, ali mnogi ipak radije koriste aplikacije jer su preglednije i praktičnije).

Mnogi su se pitali zašto se Facebook odlučio na tako agresivan potez, a uobičajena teorija bila je kako najveća društvena mreža želi povećati broj korisnika Messengera. To joj je na neki način i uspjelo s obzirom na to da je Messenger trenutačno najpopularnija besplatna aplikacija na iOS-u.

Međutim, pitanje je ostalo – čemu riskirati nezadovoljstvo korisnika koji dosad nisu željeli koristiti Messenger, tim više što je kompanija kupila i popularni servis za poruke WhatsApp?

Kako piše Fast Company, čini se kako je na površinu isplivao jedan mogući odgovor: mobilno plaćanje. Naime, prema screenshotovima koji su procurili na Twitteru izgleda kako Facebook eksperimentira s opcijom slanja novca između korisnika Messengera, odnosno mogao bi lansirati uslugu sličnu onoj kakvu pružaju servisi PayPal ili Square Cash.

Prema TechCrunchu, plaćanja putem Messengera mogla bi biti kompatibilna jedino s debitnim karticama. Facebook je pak odbio medijima komentirati bilo kakve planove oko toga.

Mobilno plaćanje između korisnika trenutno je segment koji ima puno potencijala za rast, pri čemu servisi kao što su Square Cash, Venmo i ostali slove kao jednostavni za korištenje. Međutim, ako Facebook krene tim putem, bit će u velikoj prednosti, uzimajući u obzir njegovu ogromnu bazu korisnika. S druge strane, takva usluga vjerojatno neće biti dostupna u svim zemljama.

Komentirajte prvi

New Report

Close